رژیم صهیونیستی به هیچ توافقنامه ای پایبند نیست

رژیم صهیونیستی به هیچ توافقنامه ای پایبند نیست
چهارشنبه 15 شهريور 1391 - 15:31

تحليلگر سياسي فلسطيني با اشاره به اين که رژيم صهيونيستي همه توافقنامه هاي خود با تشكيلات خودگردان را نقض کرده است، گفت: اوضاع باريكه غزه و كرانه باختري رود اردن به علت ادامه جنايات اين رژيم، رو به وخامت است.

"يحيي رباح" جهارشنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم، ادامه شهرک سازی رژیم صهیونیستی و فشار روز افزون بر فلسطيني هاي كرانه باختري را از مهم ترین موانع پیش روی راه حل  تشكيل كشور مستقل  فلسطينی عنوان کرد.

وی افزود :اوضاع كرانه باختري رود اردن و باريكه غزه غيرقابل تحمل است و ساكنان باريكه غزه همچنان از پیامدهای محاصره رنج مي برند.

رباح گفت:رژيم صهيونيستي به هيچ توافقنامه و عرف بين المللي پايبند نيست و توافقنامه هائي را كه با تشكيلات خودگردان امضا كرده است ، به سادگی  نقض مي كند.

این کارشناس فلسطینی خاطرنشان کرد: اگر جامعه جهاني اقدام نکند و به خودخواهی های رژیم صهیونیستی پایان ندهد، اوضاع فلسطيني ها روز به روز وخيم تر خواهد شد.

رباح گفت:"نتانياهو" نخست وزير رژيم صهيونيستي اعلام كرده است كه به هيچ يك از توافق های قبلي این رژيم با فلسطيني ها پايبند نخواهد بود.

"آويگدور ليبرمن" وزير امور خارجه اين رژيم نيز گفته بود كه ما درپي حذف پرونده "توافق های قبلي خود با فلسطيني ها " از آرشيو وزارت امور خارجه هستيم .

"يحيي رباح در پایان خاطرنشان کرد که مسئولان فلسطيني همچنان به تلاش خود براي كسب عضويت كامل فلسطين با پايتختي قدس در سازمان ملل متحد ادامه خواهند داد.

پربیننده ترین خبرها