اعتراض حزب الله به محاکمه ظالمانه بحرینیها

اعتراض حزب الله به محاکمه ظالمانه بحرینیها
پنج‌شنبه 16 شهريور 1391 - 03:38

حزب الله لبنان محاکمه ظالمانه دادگاه رژيم آل خليفه عليه بحريني ها را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، حزب الله لبنان در بیانیه ای تأکید کرد، احکام ظالمانه و شدید علیه شهروندان آزاده بحرینی درحالی صادر شده که آنها از همان آغاز به تحرک و فعالیت مسالمت آمیز و متمدن پایبند بوده و همچنان پایبند هستند؛ آنها با برافراشتن پرچم بحرین برای دفاع از آزادی های فرزندان این ملت مظلوم، شکست سیاسی رژیم آل خلیفه را که بر نادیده گرفتن مشکل واقعی یعنی مخالفت با مطالبات مشروع مردم پافشاری می کند، نشان داد.

حزب الله لبنان، صدور این احکام را تلاشی بیهوده برای سرپوش گذاشتن بر جنایتها علیه شهروندان بحرینی دانست که در آینده نیز امکان تکرار آنها وجود دارد.

این بیانیه همچنین محاکمه این فعالان را تأکید وقیحانه رژیم آل خلیفه بر مخالفت با گفت و گوی سازنده و هدفمند با مخالفان دانست.

حزب الله لبنان احکام ظالمانه دادگاه علیه فعالان بحرینی را به شدت محکوم کرد، و آن را اقدامی برای معرفی فعالان آزادی خواه بحرین بعنوان متهم و خیانتکار دانست.

حزب الله لبنان همچنین با محکوم کردن تلاشها برای مرتبط کردن این حزب با مسأله بحرین، تأکید کرد که موضعش در خصوص رویدادهای بحرین کاملا آشکار است، و این مسأله قبلا در مناسبتهای مختلف اعلام شده است.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها