حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شمال غزه

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شمال غزه
يکشنبه 31 تير 1397 - 23:06

منابع خبری از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به محل تجمع جوانان فلسطینی در شمال غزه خبر دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

رژیم صهیونیستی با پهپادهای خود گروهی از جوانان فلسطینی را در شرق جبالیا در شمال غزه هدف قرار داد.

برخی منابع فلسطینی می‌گویند که جوانان فلسطینی قصد ارسال بادبادک‌های آتش زا به سمت اراضی اشغالی را داشتند که هدف قرار گرفته‌اند.

پایگاه خبری العهد گزارش داد که بر اثر اصابت یک راکت به نزدیکی اردوگاه العوده در شرق جبالیا، تعدادی از جوانان فلسطینی زخمی شدند.

سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر ادعا کرد که این حمله هوایی به این دلیل صورت گرفت که آنها قصد فرستادن بالون‌های آتش‌زا به سمت شهرک‌های اسرائیلی همجوار غزه را داشته‌اند.

فلسطینیان ساکن غزه طی روزهای گذشته ده‌ها بادباد‌ک متصل به بطری‌های آتش‌زا را به عنوان یک سلاح جدید به سمت اراضی اشغالی سال 1948 فرستاده‌اند.

بادبادک‌هایی که جوانان فلسطینی آتش زده و به هوا می‌فرستند، باعث آتش سوزی‌های متعدد در اراضی اشغالی شده است. جوانان فلسطینی با بستن مواد اشتعالزا به دم بادبادک‌های کاغذی، این بادبادک‌ها را به سمت اراضی اشغالی می‌فرستند.

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی سخنانی اعتراف کرد که مساله بادبادک ها و بالون های آتش زایی که به سمت شهرک های صهیونیست نشین فرستاده می شود، چالشی برای تل آویو به شمار می روند که باید با در پیش گرفتن فن آوری لازم فکری به حال مقابله با این بالون ها کرد.

پربیننده ترین خبرها