هیلی توییت منافقین را بازنشر کرد

هیلی توییت منافقین را بازنشر کرد
يکشنبه 31 تير 1397 - 23:22

با وجود آنکه مقام‌های رسمی آمریکایی تا پیش از این عمدتا تلاش می‌کردند حمایت خود از گروهک منافقین را علنی نکنند، اما نماینده آمریکا در سازمان ملل در اقدامی بی‌سابقه یکی از مطالب منتشر شده در حساب توییتری منافقین را بازنشر کرد.

العالم _ آمریکا

«نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد روز یکشنبه در اقدامی بی‌سابقه آشکارا به حمایت از گروهک تروریستی منافقین پرداخت و یکی از مطالب منتشر شده توسط این گروه را بازنشر کرد.

حساب تایید شده توییتر نماینده آمریکا در سازمان ملل، یکی از توییت‌های صفحه گروهک تروریستی منافقین را که در آن بخشی از سخنرانی هیلی درباره شورای حقوق بشر سازمان ملل منتشر شده را بازنشر کرده است.

پیش از این مقام‌های دولت آمریکا، با علم به نفرت مردم ایران از منافقین، تلاش می‌کردند به صورت علنی روابط خود با این گروهک را اعلام نکنند. اما در دولت جدید آمریکا حضور افرادی مانند «جان بولتون» به عنوان مشاور امنیت ملی و «رودی جولیانی» وکیل رئیس‌جمهور آمریکا، موجب شده تا منافقین روابط نزدیک‌تری با کاخ سفید داشته باشند.

بولتون و جولیانی از جمله آمریکایی‌هایی هستند که تقریبا هر سال در ازای دریافت مبالغ هنگفت پول، در مراسم‌های منافقین سخنرانی دارند. شبکه «ان. بی. سی» آمریکا چندی پیش گزارش داد که بولتون دستکم ۱۸۰ هزار دلار از این گروه پول دریافت کرده است.

پربیننده ترین خبرها