ماجراى دعواى شبانه استقلالی ها در استانبول!

ماجراى دعواى شبانه استقلالی ها در استانبول!
سه شنبه 2 مرداد 1397 - 10:51

بازیکنان استقلال یک‌شنبه بعد از ظهر هنگام بازگشت به ایران خیلی عصبانی بودند به طوری که حتی حوصله حرف زدن با همدیگر را هم نداشتند.

العالم _ ایران / ورزشی

بعضی از آن‌ها آن‌قدر بی‌طاقت بودند که وقتی فهمیدند باید در اتوبوس منتظر بمانند تا مشکل ویزای میگوئیل کولی حل شود، قید انتظار را زده و از اتوبوس پیاده شدند تا با تاکسی عازم شوند.

این رفتار استقلالی‌ها بسیار عجیب بود و اصلاً نمی‌توانست به دور بودن آن‌ها از خانواده مرتبط باشد، چون پیش از این هم هر کدام از آبی‌پوشان بار‌ها اردو‌های طولانی‌تری را سپری کرده بودند. در همین رابطه صبح دیروز شایعه عجیبی شنیدیم که با بی‌حوصلگی استقلالی‌ها کاملاً مرتبط بود. بر اساس اخباری که به گوش‌مان رسیده، آبی‌پوشان شب قبل از بازگشت با مسئولان باشگاه حرف زده و به آن‌ها تأکید کردند روی پولی که باشگاه باید بپردازد، حساب باز کرده‌اند و می‌خواهند هر چه سریع‌تر چک‌های خود را نقد کنند، ولی در نهایت حرف‌هایشان با مدیران به جایی نرسید و آن‌ها پاسخ روشنی که مشخص کند چه زمانی می‌توانند به پول‌شان برسند را دریافت نکردند، به همین خاطر با ناراحتی گفتگو را تمام کرده و به فرودگاه رفتند.

از طرف دیگر پرواز هم 3.5 ساعت به تأخیر افتاد تا آن‌ها با عصبانیتی مضاعف سوار هواپیما شوند و راه تهران را در پیش بگیرند. البته مدیران باشگاه دیروز ترجیح می‌دادند مسئله را تأیید نکنند و حرف از وحدت و همدلی میان کل ارکان استقلال بزنند، ولی احتمالاً اتفاقاتی در شب آخر اردوی ترکیه رخ داده که شاید دیر یا زود به طور کامل در موردش افشاگری انجام شود. فعلاً همه می‌خواهند همه چیز را در استقلال آرام جلوه دهند، اما شاید...

خبرورزشی

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها