شریعتمداری: نعمت زاده سایت ثبت سفارش را غیر قانونی بست + فیلم

سه شنبه 2 مرداد 1397 - 11:05

وزیر صنعت گفت: توقف ثبت سفارش در تیرماه سال گذشته توسط وزیر وقت صنعت ( نعمت زاده ) آنهم به صورت دست خط غیرقانونی انجام شد.

العالم - ایران

محمد شریعتمداری امروز با حضور در برنامه تلویزیونی"حالا خورشید" به ارائه توضیحاتی در مورد تخلفات جدید واردات خودرو پرداخت و با اشاره به اینکه توقف ثبت سفارش در تیرماه سال گذشته توسط وزیر وقت صنعت ( نعمت زاده ) آنهم به صورت دست خط غیرقانونی انجام شد، اظهار داشت: آقای نعمت زاده در قالب نامه‌ای در 24 تیرماه 96 به خسروتاج نوشته است" با توجه به اینکه ممکن است تصمیم‌گیری کمیسیون زیر بنایی هیأت وزیران در شیوه واردات خودرو به صورت سی بی یو که در شرف نهایی شدن است طول بکشد و این موضوع منشاء مسائلی شود که برخی به اطلاعات دسترسی پیدا کنند، از امروز ثبت سفارش انواع خودروهای سورای  به طور موقت متوقف شود".

وی در پاسخ به این پرسش که آیا وزیر وقت صنعت می‌توانست به صورت دست نویس این دستور را بدهد، افزود: نه عملاً دستور توقف ثبت سفارش باید از سوی مراجع بالاتری صادر می‌شد. به اعتقاد من اگر تمهیداتی برای نحوه باز پس گرفتن این درآمدها به کارگرفته نشود قطعاً این امر منجر به سود جویی عده ای خاص خواهد شد.

وزیر صنعت تصریح کرد: حتی نعمت زاده در نامه اخیر خود این تصمیم خود را درست دانسته و گفته است این کار را باید می کردم و کار خوبی بود.

تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها