بیش از 200 شهید در حمله داعش به السویداء

بیش از 200 شهید در حمله داعش به السویداء
چهارشنبه 3 مرداد 1397 - 16:10

در حملات تروریستی به شهر السویداء، عده ای از شهروندان سوری شهید و یا مجروح شدند.

العالم - سوريه

به گزارش خبرنگار سانا در السویداء، یک عامل انتحاری، کمربند انفجاری خود را در منطقه السوق در شهر السویداء منفجر کرد که بر اثر آن عده ای از شهروندان سوري شهید یا مجروح شدند.

بر اساس این گزارش، نیروهای سوری دو تروریست انتحاری وابسته به داعش را که کمربند انفجاری بسته بودند، قبل از منفجر کردن خود در مناطق مسکونی شهر السویداء، کشتند.

خبرنگار سانا همچنین گزارش داد که مسئولان ذیربط ضمن همکاری با اهالی، یکی از تروریست های داعش را تعقیب کرده و وی را در منطقه المسلخ در منطقه الجلاء در شهر السويداء کشتند.

در همین ارتباط، خبرنگار سانا گزارش داد که یگان های ارتش عربی سوریه، حمله تروریست های داعش به منازل شهروندان در روستاهای المتونه، دوما، تيما والشبكى از توابع حومه شمالی السويداء را دفع کردند و شمار زیادی از این تروریست ها در دفع حمله کشته شدند.

بر اساس این گزارش، یگان های ارتش سوریه طی همکاری با اهالی، عناصر گروه داعش را که به میزان حدوداً 38 کیلومتر در روستای الشبکی در شرق السویداء نفوذ کردند، محاصره کردند.

نیروهای ارتش سوریه با همکاری اهالی، تروریست های داعشی را که اهالی روستای رامی در شرق شهر السویداء محاصره کرده بودند، کشتند.

در این گزارش آمده است که اهالی روستای دوما در دفع حمله تروریست های داعش، 12 نفر از آنان را کشتند.

«عامر العشی» استاندار السویداء گفت که اوضاع در شهر السویداء اکنون آرام و زندگی طبیعی در شهر جریان دارد و همه موسسات دولتی طبق روال عادی به خدمت رسانی به شهروندان اقدام می کنند.

تکمیلی(18:41)/ سایت های طرفدار نظام سوریه: 147 شهید و 200 مجروح در حملات السویداء و اطراف آن

تکمیلی(19:30)/ مرکز موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه: بیش از 150 نفر قربانی حملات امروز داعش در استان السویداء سوریه شدند

تکمیلی(22:59)/مرکز موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه: آمار حملات داعش به استان السویداء در سوریه، از مرز 220 نفر گذشت 
 

پربیننده ترین خبرها