حمله رژیم صهیونیستی به یک راکت‌انداز در سوریه

حمله رژیم صهیونیستی به یک راکت‌انداز در سوریه
پنج‌شنبه 4 مرداد 1397 - 02:10

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد پنجشنبه اعلام کرد مناطقی را در داخل خاک سوریه هدف قرار داده‌اند.

العالم - سوریه

رژیم صهیونیستی ادعا کرده دو راکت‌انداز را در نزدیکی جولان اشغالی هدف قرار داده که عصر امروز از آن‌ها به سمت جولان شلیک شده بود

پیش از این ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که آژیرهای خطر در شهرک‌های واقع در منطقه جولان اشغالی به صدا در آمده است.

شبکه «کان» اسرائیل مدعی شد دلیل به صدا در آمدن آژیرهای خطر اصابت دو خمپاره از سمت سوریه در بلندی‌های جولان اشغالی است

در همین حال شبکه ده رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای دو انفجار در این منطقه خبر داده و گفت این دو انفجار تلفاتی در پی نداشته است.

«افیخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تعداد خمپاره‌های شلیک شده از سمت سوریه را یک عدد ذکر کرده و گفته است که شلیک این خمپاره عامدانه نبوده و در جریان درگیری‌ها به داخل جولان اشغالی وارد شده است.

با این حال پایگاه عبری‌زبان 0404 اعلام کرده است که هیچ‌گونه سقوط خمپاره در جولان اشغالی مشخص نشده است و به صدا در آمدن آژیرهای خطر به دلیل درگیری‌های جنوب سوریه و نزدیک به جولان می‌باشد.

این سومین روز متوالی بود که آژیرهای خطر در جولان اشغالی به صدا در می‌آمد. روز دوشنبه به علت ورود یک پهباد، روز گذشته به علت ورود جنگنده سوخوی سوریه به جولان اشغالی و امروز نیز شلیک خمپاره آژیرهای خطر را به صدا در آورده است.

پیشروی ارتش سوریه یه سمت جنوب این کشور و پاکسازی بیش از 90 درصد خاک استان‌های درعا و قنیطره که مشرف به جولان اشغالی است، به وجود آمدن چنین شرایط تنش‌آمیزی را در پی داشته است که قابل انتظار نیز بود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها