ترامپ: آمریکا و اروپا درباره تعرفه توافق کردند

ترامپ: آمریکا و اروپا درباره تعرفه توافق کردند
پنج‌شنبه 4 مرداد 1397 - 03:24

رئیس جمهوری آمریکا در نشست مشترک خبری با رئیس کمیسیون اروپا گفت؛ دو طرف توافق کردند تا مسایل مربوط به تعرفه استیل و آلومینیوم را به خوبی حل کنند.

العالم - اروپا

دونالد ترامپ عصر چهارشنبه به وقت محلی به همراه ژان کلود یونکر به جمع خبرنگاران آمد و بیانیه مطبوعاتی خود را قرائت کرد و افزود: اروپا بازار فوق العاده ای بری خدمات، مواد شیمایی، محصولات دارویی، تجهیزات پزشکی و سویا است.
وی ادامه داد: اروپا می خواهد از خدمات گاز مایع طبیعی آمریکا بهره مند شود و این سوخت وجود دارد و ما می خواهیم دستیابی اروپا به این سوخت گسترده و منابع انرژی فراوان آسان تر شود.
رئیس جمهوری آمریکا اضافه کرد: ما در این رابطه تا حد زیادی به توافق رسیده ایم و باید گفت و گوها را برای رسیدن به استانداردها و کاهش موانع اداری و هزینه ها ادامه دهیم.
ترامپ با بیان اینکه در همکاری با همه طرف های سازمان تجارت جهانی، شیوه های تجاری ناعادلانه را همچون سرقت فیزیکی، تکنولوژی و سایبری اصلاح خواهیم کرد، گفت: مشاوران ما بر روی اقدامات کوتاه مدت برای تسهیل مبادلات تجاری و ارزیابی اقدامات تعرفه ای کار می کنند و هر دو طرف در این باره مذاکرات را آغاز کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: مسایل تعرفه استیل و آلومینیوم حل و فصل خواهد شد.
با پایان یافتن اظهارات ترامپ و یونکر، او به هیچ سوالی پاسخ نداد اما خبرنگاران خطاب به ترامپ فریاد می زدند: آیا مایکل کوهن (وکیل ترامپ) به تو خیانت کرد؟ چرا دیدار با ولادیمیر پوتین را لغو کردی؟ آیا مردم را فریب داده ای؟

 

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها