هفته نخست لیگ برتر فوتبال؛

رویارویی شفر برابر خودروسازان ملی

رویارویی شفر برابر خودروسازان ملی
جمعه 5 مرداد 1397 - 08:52

دومین روز از هفته نخست لیگ برتر فوتبال درحالی امروز (جمعه) با برگزاری ۴ دیدار پیگیری می‌شود که استقلال با اولین بازی خود را در برابر خودروسازان ملی باید برگزار کند.

العالم ـ آمریکا

دومین روز از هفته نخست هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 20 امروز (جمعه) آغاز می شود.

در بین ۱۶ تیم حاضر در لیگ برتر نساجی مازندران تنها تیمی است که نخستین بار در لیگ برتر به میدان می رود و تیم های سپیدرود رشت، ماشین‌سازی تبریز و نفت مسجد سلیمان هم دومین حضورشان را در رقابت های لیگ برتر تجربه می‌کنند. تیم های فوتبال استقلال، پرسپولیس، سایپا، ذوب‌آهن و سپاهان هم در هر ۱۷ دوره قبلی حاضر بودند.

ماشین سازی شهریار -استقلال خوزستان / ساعت 20:45

تيم فوتبال گسترش فولاد با هدايت فیروز كريمى اين روزها نقل و انتقالات باشگاهى و تمرينات را پشت سر مى گذارد تا در اولين ديدار ليگ هجدهم به مصاف تيم استقلال خوزستان برود. این تیم در فصل جدید با نام ماشین سازی شهریار در مسابقات شرکت می کند.

گسترشى ها كه بحث واگذارى تيمشان به ماشين سازى تبريز به گوش مى رسد بايد روز جمعه هفته جارى برابر استقلال خوزستان به ميدان بروند و با توجه به اعلام مديران اين باشگاه گسترش فولاد در فصل جارى با حضور فیروز كريمى براى كسب مقام هاى بالاى جدول از هيچ كوششى دريغ نمى كند.

تيم فوتبال ماشین سازی شهریار تاکنون تنها محسن یوسفی را  جذب کرده است و ٥ بازيكن تاثیرگذار این تیم یعنی سامان نریمان جهان، علیرضا نقی زاده، کوروش ملکی، فرناندو ده خسوس و مسیح هم از این تیم جدا شده اند.

به هر ترتيب ماشین سازان بايد در اولين ديدار ليگ هجدهم نتيجه خوبى را كسب كنند تا در ابتداى كار در قعر جدول قرار نگيرند.

استقلال خوزستان هم با هدايت داريوش يزدى یکی از سخت ترین پیش فصل های حضورش در تاریخ لیگ برتر را تجربه کرد و سرانجام با هدایت داریوش یزدی، تمرینات خود را استارت زد. این تیم تاکنون با وحيد حمدى نژاد و فرزین گروسیان از جمع بازیکنان مطرح فوتبال ایران به توافق رسیده و سایر نفرات جذب شده از سوی آبی های خوزستان جوان های گمنام هستند.

دیدار ماشین سازی شهریار و استقلال خوزستان از ساعت 20 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.

سپاهان اصفهان -صنعت نفت آبادان / ساعت 20:45

تيم فوتبال سپاهان اصفهان در فصل جدید ليگ هجدهم با سرمربيگرى امیر قلعه نويى به ميدان مى رود. زردپوشان دیار نصف جهان در اولين ديدار خود از ساعت 20:45 باید مقابل صنعت نفت آبادان قرار گیرد.  سپاهان با توجه به بازيكنان زيادى كه در ليست خروج قرار داده توانسته در فصل نقل و انتقالات بازيكنان خوبى همچون كى روش استنلى، پیام نيازمند، بختیار رحمانى، سجاد شهباززاده، خالد شفيعى، محمد ايران پوريان و ديگر بازيكنان را جذب كند تا قلعه نويى با دست پر و براى كسب رده هاى بالاى جدود ليگ تيمش را به ميدان بفرستد.

بدون شک قلعه نويى با حضور در سپاهان مى تواند از هفته اول ليگ يكى از مدعيان باشد.

در سوی مقابل صنعت نفت آبادان در لیگ هجدهم با سرمربیگری یک مربی مطرح پرتغالی به نام پائولو سرجیو بازی می کند. طلایی پوشان آبادانی در فصل در نقل و انتقالات 10 بازیکن خود را از دست داده اما بازیکنان مطرحی چون اکبر ایمانی، احمد عبدالله زاده، بهنام برزای، شهاب گردان، عقیل کعبی، مصطفی احمدی را جذب کرده است.

بدون شک سرجيو، سرمربى تيم صنعت نفت آبادان در اولين حضورش در ليگ فوتبال ايران به دنبال كسب نتيجه براى تيمش است تا در ادامه راه جايگاهش دچار تزلزل نشود.

نفت مسجد سليمان -تراكتورسازى تبریز/ ساعت 20:45

تيم فوتبال نفت مسجد سليمان با سرمربيگرى عبدالله ويسى در اولين ديدار رقابت هاى ليگ هجدهم بايد برابر تيم فوتبال تراكتورسازى به ميدان برود. البته با توجه به وضعیت بحرانی مدیریتی این باشگاه زمزمه هایی درباره استعفای او از جمع مسجد سلیمانی ها شنیده می شود. نفت با جذب بازيكنانى همچون يوسف وكيا، اسماعیل شريفات، موسی  كوليبالى، میثم آقایی، میلاد فراهانی، علیرضا علیزاده درصدد است برخلاف دوره قبلی حضورش در این مسابقات موفق به فرار از سقوط شود.

در آن سو تيم فوتبال تراكتورسازى با جذب جان توشاک، مربی اسبق رئال مادرید اسپانیا و ولخرجی در فصل نقل و انتقالات تیمی مدعی را روانه لیگ هجدهم کرده است.

تراكتور با وجود از دست دادن بازيكنانی چون هادی محمدی، محمد نادری، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی، عارف آغاسی، فرزاد حاتمی و محمد ابراهیمی موفق به جذب محسن فروزان، علی عبدالله زاده، علیرضا نقی زاده، محمد اهل شاخه، رضا آقابابایی و 2 بازیکن انگلیسی به نام های آنتونی استوکس ایرلندی و هری  فورستر انگلیسی شد.

بدون شک تيم فوتبال تراكتورسازى براى كسب رتبه هاى بالاى جدول به دنبال برد برابر تيم نفت مسجد سليمان است.

این بازی از ساعت 20:45 دقیقه در ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان آغاز می شود.

استقلال تهران -پيكان/ ساعت 20

تيم فوتبال استقلال تهران با سرمربيگرى وینفرد شفر در فصل نقل و انتقالات توانسته برخى بازيكنان جديد را به ليست اضافه كند. البته آبى پوشان تعدادى از بازيكنان كليدى خود را همچون امید ابراهيمى و امید نورافکن از دست دادند.

استقلالى ها در حالى در اولين ديدار خود در رقابت هاى ليگ هجدهم به مصاف تيم پيكان مى روند كه دست شفر در اين بازى كاملا بسته است.

محسن كريمى، داریوش شجاعيان، مرتضی آقاخان، مهدی قائدى، میثم تيمورى نمى تواند به دليل مصدوميت و حضور در اردوى تيم اميد تيم را همراهى كنند با اين وجود شفر سخت به دنبال اين است تا اولين ديدار را با برد آغاز كند تا در سال جارى جزو مدعيان قهرمانى باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در آن سو تيم فوتبال پيكان بايد در اولين بازى رقابت هاى ليگ هجدهم برابر شاگردان شفر به ميدان برود

جلالى سرمربى تيم فوتبال پيكان با توجه به بازيكنانى مانند محمد قاضی، عیسی آل کثیر، وحبد شیخ ویسی، سامان نریمان جهان، مگنو باتیستا كه در نقل و انتقالات جذب كرده بدون شك به دنبال اين است تا در بازى روز جمعه مانع پيروزى تيم استقلال شود و در ابتدای راه با برد تيمش را در بين بالاى جدولى ها قرار دهد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها