برافراشته شدن پرچم سوریه در گذرگاه راهبردی قنیطره در مرزهای جولان اشغالی

برافراشته شدن پرچم سوریه در گذرگاه راهبردی قنیطره در مرزهای جولان اشغالی
جمعه 5 مرداد 1397 - 11:35

ارتش سوریه گذرگاه راهبردی قنیطره را در مرزهای جولان اشغالی آزاد و پرچم سوریه را در آنجا به اهتزاز در آورد.

العالم - سوریه

گذرگاه قنیطره مهمترین گذرگاه در مرزهای جولان اشغالی به شمار می رود. نیروهای ارتش سوریه در نزدیک این گذرگاه یک بیمارستان صحرایی متعلق به تروریست ها را کشف کرد که در داخل آن مقادیر زیادی انواع دارو از جمله داروهای ساخت اسرائیل وجود داشت. 

همزمان با این تحولات، ارتش سوریه به پیشروی های سریع خود در جنوب شرق کشور بخصوص حوض الیرموک ادامه می دهد. حسام زیدان خبرنگار شبکه در سوریه در گزارشی با اشاره به اهتزاز پرچم این کشور در گذرگاه قنیطره افزود: نصب این پرچم در گذرگاه قنیطره به معنای اعلام پیروزی راهبردی بر عناصر مسلح و حامیان آمریکایی و اسرائیلی آنها در جنوب سوریه به شمار می رود و نشان می دهد عناصر مسلح در مناطق نزدیک به جولان اشغالی جایی ندارند. ارتش سوریه پس از آزادی بسیاری از مناطق و روستاها از جمله منطقه الرفید، گذرگاه قنیطره را آزاد کرد.

یکی از اهالی منطقه الرفید از همکاری مردم با ارتش برای سیطره بر این مناطق و مبارزه با عناصر تروریست داعش و طرد آنها و عقب راندن آنها سخن گفت.در ادامه گزارش آمده است: آزادسازی قنیطره به ارتش سوریه امکان می دهد مناطق جدیدی را در خط مقدم درگیری ها با داعش در حوض الیرموک و بسیاری از راه های کمک رسانی از سرزمین های اشغالی برای تروریست ها و عناصر مسلح را تحت سیطره خود در آورد. رژیم اشغالگر از طریق این مسیرها، کمک های خود از جمله سلاح و مهمات در اختیار عناصر مسلح قرار می داد.

پربیننده ترین خبرها