تبریک دفتر سیاسی انصار الله به رهبران این کشور

تبریک دفتر سیاسی انصار الله به رهبران این کشور
جمعه 5 مرداد 1397 - 13:31

دفتر سیاسی انصار الله یمن عملیات پهپادهای یمنی در حمله به فرودگاه ابوظبی در امارات را به رهبران انقلاب و رهبران سیاسی یمن تبریک گفت.

العالم - یمن

دفتر سیاسی انصار الله با صدور بیانیه ای اعلام کرد: "این عملیات چند روز پس از حمله به ناوچه سعودی الدمام و عملیات دریایی المخا رخ داده است و بیانگر میزان پیشرفت های نظامی ارتش و کمیته های مردمی یمن است."

دفتر سیاسی انصار الله تأکید کرد که دستاوردهای ارتش و کمیته های مردمی بیشترین تأثیر و نقش را در مقابله با متجاوزان و مزدوران آنها داشته است.

در متن این بیانیه آمده است:

دفتر سیاسی انصار الله صمیمانه ترین تبریک های خود را به سید عبدالملک بدر الدین حوثی، رهبر تنقلاب یمن و رهبران سیاسی و وزارت دفاع و ستاد نیروهای مسلح و ملت یمن به مناسبت حمله پیروزمندانه نیروی هوایی و پهپاد "صماد 3" به فرودگاه ابو ظبی تقدیم می کند.

چند روز پیش نیز نیروهای یمنی در عملیاتی دقیق و حساب شده به ناوچه الدمام سعودی حمله کردند؛ همچنین در عملیات دریایی موفقیت آمیز به تجهیزات و مواضع دشمن در المخا حمله کردند. اتاق فرماندهی و کنترل در ساخل غربی و البیضا و دیگر مناطق نیز از ضرب شصت نیروهای یمنی در امان نماندند.

همه این دستاوردهای عالی بیانگر میزان پیشرفت نظامی ارتش یمن و کمیته های مردمی است؛ این دستاوردها به لطف خدا بیشترین تأثیر و نقش را در مقابله با کشورهای متجاوز و مزدوران آنها در تمام جبهه ها خواهد داشت.

پربیننده ترین خبرها