تحلیل رزمایش پدافندی ایران در رسانه‌های صهیونیسیتی

تحلیل رزمایش پدافندی ایران در رسانه‌های صهیونیسیتی
يکشنبه 19 شهريور 1391 - 06:23

رزمايش بزرگ و گسترده پدافند هوايي ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي که قرار است در مهر آينده برگزار شود، کانون توجه محافل رسانه اي، سياسي و نظامي رژيم اشغالگر قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "عودید گرانوت" تحلیلگر سیاسی صهیونیست در مصاحبه با تلویزیون رژیم اشغالگر اظهار داشت: "رزمایش پدافند گسترده هوایی ایران در آینده، در پاسخ این کشور به مطالبات برخی مقامات اسرائیلی برای اقدام نظامی علیه این ایران برگزار می شود".

وی افزود: "در این رزمایش سامانه راداری پیشرفته و جنگنده های و هواپیماهای بدون خلبان و سامانه های پدافندی آزمایش خواهد شد ".

گرانوت ادامه داد: "نیروهای مسلح ایران در این رزمایش از سامانه دفاعی هوایی شبیه به سامانه اس 300 که روسیه از فروش آن به ایران سرباز زد، استفاده می کنند".

در همین حال تلویزیون رژیم اشغالگر، بخشی از اظهارات "امیر موسوی" کارشناس مسائل راهبردی ایران در مصاحبه با شبکه العالم را پخش کرد.

موسوی تصریح کرد: "اظهارات برخی مسؤولان صهیونیست برای حمله به ایران بیانگر سردرگمی آنان است. گامهای بلند ایران در زمینه های دیپلماسی و علمی و تکنولوژی از سویی و ضعف ساختار امنیت داخلی رژیم اسرائیل و تحولات اخیر منطقه از سویی دیگر این رژیم را تنگنا قرار داده است".

پربیننده ترین خبرها