ناامنی در آمریکا جان پلیس فلوریدا را گرفت

ناامنی در آمریکا جان پلیس فلوریدا را گرفت
يکشنبه 7 مرداد 1397 - 08:10

یک افسر پلیس آمریکایی که در جریان یک درگیری مسلحانه زخمی شده بود، یک هفته پس از این حادثه به دلیل شدت جراحات درگذشت.

العالم- آمریکا 

به نقل از فاکس نیوز، پلیس منطقه «فورت میرز» در ایالت فلوریدا در بیانیه ای تایید کرد که «آدام جابرز میلر» 29 ساله جان خود را از دست داده است.
میلر هنگامی که برای بررسی وضعیت یک مرکز جایگاه سوخت به ماموریت رفته بود از سوی افراد ناشناش هدف قرار گرفت. وی ابتدا تحت عمل جراحی قرار گرفت اما پس از یک هفته درگذشت.
در گوشه دیگری از آمریکا، روز گذشته چهار عضو یک خانواده آمریکایی در شهر «رابستاون» ایالت تگزاس هدف گلوله قرار گرفته و کشته شدند. فرد ضارب نیز در نهایت دست به خودکشی زد. هنوز از انگیزه وی اطلاعی در دست نیست.
روز شنبه در شهر «مک آلن» تگزاس حادثه دیگری رخ داد و طی آن افراد مسلح اقدام به دزدی مسلحانه از یک جواهرفروشی در یک مرکز خرید کردند. پلیس اعلام کرد که همه افراد مظنون به مشارکت در این سرقت بازداشت شده اند. 
حمل سلاح در آمریکا یکی از بزرگترین بحران های اجتماعی این کشور است که هر ساله به مرگ و جراحات هزاران نفر منجر می شود. گروه ها و سازمان های زیادی تلاش کرده اند، حمل سلاح در آمریکا محدود یا ممنوع شود، اما لابی ها قدرتمند سلاح و همچنین دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با این تلاش ها مخالفت کرده اند.

پربیننده ترین خبرها