ترامپ رسانه های منتقد سیاه‌نمایی می‌کنند

ترامپ رسانه های منتقد سیاه‌نمایی می‌کنند
دوشنبه 8 مرداد 1397 - 00:39

رئیس جمهور آمریکا در حمله ای دوباره به رسانه ها گفت که آن ها باوجود موفقیت هایی که دولت او به دست آورده، بیشتر اخبار منفی را منعکس می کنند.

العالم - آمریکا

دونالد ترامپ در پیامی توئیتری بار دیگر به رسانه ها تاخت و آن ها را به سیاه نمایی از فعالیت های دولتش متهم کرد.
ترامپ نوشت که رسانه ها با پوشش اخبار داخلی دولت آمریکا نه تنها خبرنگاران بلکه زندگی بسیاری از مردم دیگر را به خطر می اندازند.
وی مدعی شد که نتایج بسیار مثبتی از فعالیت دولت او حاصل شده اما 90 درصد پوشش رسانه ای مربوط به اخبار منفی است و این باعث شده است که اعتماد به رسانه ها در آمریکا در کمترین میزان خود باشد.
ترامپ همواره رسانه ها را متهم به سیاه نمایی درباره فعالیت های خود کرده و انتقاد از رسانه های پای ثابت توئیت های او است.
وی پیشتر در توئیتی رسانه ها را تهدید به لغو مجوز کرد و نوشت: به رغم موفقیت های عالی ما در زمینه اقتصاد و همه موارد دیگر، 91 درصد از اخبار این رسانه ها در مورد من، منفی (جعلی) است. چرا با رسانه ها در حالی که فاسدند، همکاری بالایی داریم. اعتبارنامه ها ابطال شود
وی از رسانه های منتقد دولت با عنوان «رسانه های جعلی» یا «رسانه های اخبار کذب» یاد کرده و آن ها را به دروغگویی علیه خود متهم می کند.
رئیس جمهوری آمریکا پیشتر نیز در توئیتی نوشت: رسانه های اخبار جعلی دیوانه شده اند! آنها بدون هیچ تاییدی، منابعی و ادله ای داستان پردازی می کنند. بسیاری از روایاتی که درباره من و افراد خوبی که در اطرافم هستند، نوشته می شود، کاملا ساختگی هستند

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها