در گفتگو با العالم مطرح شد؛

قیمت سکه بیش از 1 میلیون تومان حباب دارد!/ کنترل بازار سکه و ارز فقط در اختیار بانک مرکزی است

قیمت سکه بیش از 1 میلیون تومان حباب دارد!/ کنترل بازار سکه و ارز فقط در اختیار بانک مرکزی است
دوشنبه 8 مرداد 1397 - 15:56

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور تاکید کرد: قیمت سکه اکنون بیش از 1 میلیون تومان حباب دارد و بانک مرکزی با مدیریت جدید باید بتواند بازار سکه و ارز را مدیریت کند.

العالم _ ایران / اقتصادی

محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور در گفتگوی اختصاصی با شبکه العالم درباره اوضاع اقتصادی کشور گفت: با توجه به تقاضای خرید سکه در کشور این تقاضا باعث شده که قیمت سکه از قیمت اصلی خود یک فاصله زیادی بگیرد که اکنون بیش از 1 میلیون تومان حباب ایجاد شده که غیر واقعی است.

وی افزود: قیمت ارز با توجه به تقاضای این روزها و مشکلات ایجاد شده برای خرید، رو به افزایش است و شاهد ثبت رکورد جدیدی از نظر قیمت ارز در داخل کشور بودیم.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر درباره بحث تحریم طلا تصریح کرد: تحریم طلای بانک مرکزی موضوع جدیدی نیست و تاثیر چندانی بر قیمت طلا در کشور ندارد زیرا در کشور همیشه مقداری طلا در چرخش است بنابراین بحث تحریم تاثیری روی قیمت ندارد.

کشتی آرای در پایان خاطرنشان کرد: کنترل بازار سکه و ارز فقط در اختیار بانک مرکزی است و بانک مرکزی با مدیریت جدید باید بتواند بازار سکه و ارز را مدیریت کند و جلوی این روند افسار گسیخته قیمت را به نحوی کنترل کند.

پربیننده ترین خبرها