« توفان ببر » در ادلب؛ لرزه ای که بر تن تروریست های جبهه النصره افتاد

« توفان ببر » در ادلب؛ لرزه ای که بر تن تروریست های جبهه النصره افتاد
سه شنبه 9 مرداد 1397 - 10:56

در چند روز گذشته در شبکه های اجتماعی نبردی از نوع دیگر و متفاوت اغاز شد که برخی آن را «نبرد پیشدستانه ببر» نام نهاده اند. اطلاق ببر به این نبرد در اشاره به سهیل حسن سرتیپ ارتش سوریه ملقب به ببر است.

العالم- سوریه              

سرتیپ سهیل حسن تاکنون ده ها جنگ و نبرد گسترده علیه گروه های تروریستی و مسلح و در راس آن ها دو گروه تروریستی داعش و جبهه النصره انجام داده است و از همه آن ها پیروز خارج شده است به همین خاطر شهرت و معروفیت گسترده ای در عرصه داخلی سوریه و منطقه کسب کرده است.

در روزهای اخیر شبکه های اجتماعی مملو از تصاویر افرادی که برگه هایی را با عبارت " یگان اطلاعات ببر" در دستان خود دارند و این تصاویر در اکثر مناطق استان ادلب گرفته شده است که چند گروهک مسلح آنها را در کنترل خود دارند و اکثر این گروهک ها وابسته به گروه تروریستی جبهه النصره هستند.

برخی منابع در ادلب به خبرگزاری اسپوتینک گفتند که انتشار این تصاویر و برگه ها باعث ترس و دلهره زیاد گروهک های مسلح شده است؛ به گونه ای که گروه مسلح موسوم به "هیئت تحریر الشام" دستور گشت زنی در مناطق ادلب را برای یافتن افرادی که این تصاویر را می گیرند و منتشر می کنند؛ صادر کرده است.

این گروه مسلح انتشار این تصاویر را نفوذ به دستگاه امنیتی خود دانست و شماری زیادی از مواضع و مقرهای فرماندهی خود را تغییر داده است.

پربیننده ترین خبرها