خبرنگار العالم گزارش داد؛

بسته های مواد غذایی و تجهیزات نظامی اسرائیلی در انبارهای داعش

سه شنبه 9 مرداد 1397 - 12:48

ارتش سوریه امنیت کامل مرزهای با منطقه جولان اشغالی از مرزهای لبنان تا مرزهای اردن را تامین کرد و این مهم پس از آن محقق شد که نیروهای سوری توانستند دو روستای اصعره و معریه را از گروه تروریستی داعش پاکسازی و ازاد کنند.

العالم- سوریه              

به گزارش خبرنگار العالم؛ ارتش سوریه شهرک راهبردی الشجره در منطقه حوض الیرموک در حومه شمال غربی درعا را پس از ازاد سازی روستای عابدین به تصرف خود درآورد. علاوه بر آن عملیات صلح و آشتی در حومه مناطق درعا و القنیطره ادامه دارد. گروه موسوم به دیده بان حقوق بشر ( مخالف دولت سوریه ) اعلام کرد ارتش به طور کامل بر مناطق جنوب غرب سوریه سیطره یافته است و تنها سه روستای کوچک همچنان در سیطره تروریست های داعش قرار دارد.

زمانی که نیروهای سوری بر شهرک عابدین سیطره یافتند توانستند خطوط امداد رسانی برای تروریست ها را محدود و محدود تر کنند و آخرین گروه از تروریست ها را از این شهرک خارج کنند. اما آن چه که تروریست ها از خود در این منطقه برجا گذاشتند بار دیگر حمایت همه جانبه رژیم صهیونیستی از تروریست ها را آشکار کرد زیرا در مقرها و انبارهای تروریست ها بسته های مواد غذایی و تجهیزات نظامی ساخت این رژیم کشف و ضبط شد.

یک نیروی ارتش سوریه به شبکه تلویزیونی العالم گفت: هنگام ورود به این منطقه و بازرسی خانه ها کیسه ها و بسته های مواد غذایی ساخت اسرائیل یافتیم و بمب ها و مین هایی پیدا کردیم که همگی ساخت خارج بودند و روی آنان نوشته شده بود ساخت اردن .. یا ساخت اسرائیل و ...

پربیننده ترین خبرها