خبرنگار العالم گزارش داد؛

پشت پرده سقوط سنگ دیوار البراق و شکاف دیوار خانه های فلسطینیان در شهرک سلوان چیست؟

پشت پرده سقوط سنگ دیوار البراق و شکاف دیوار خانه های فلسطینیان در شهرک سلوان چیست؟
سه شنبه 9 مرداد 1397 - 13:45

حفاری های رژیم صهیونیستی و کشیده شدن دامنه تونل ها تا نزدیک مسجد الاقصی در قدس ادامه دارد تا جایی که حدود 64  حفاری و تونل به سمت و سوی این مسجد و پایین محله وادی الربابه در شهرک سلوان صورت گرفته است و همین امر باعث شکاف های زیادی در بدنه دیوارهای ساکنان بیت المقدس و حتی دیوارهای صحن های مسجد الاقصی شده است.

العالم- فلسطین                 

به گزارش خبرنگار العالم؛ حدود 64 حفاری و تونل به سوی چهار طرف مسجد الاقصی در حال انجام است و یک تونل جدید نیز به آن اضافه می شود در شبکه ای که از پایین منطقه و محله وادی الربابه در شهرک سلوان آغاز می شود و تاکنون باعث بروز شکاف هایی در دیوارهای خانه های بیت المقدسی های ساکن این محله شده است و تا مناطق پایین صحن های مسجد الاقصی امتداد دارد. کابینه های پیاپی رژیم صهیونیستی و انجمن های حامی شهرک سازی همواره مجدانه برای تخریب حرم قدسی و ساخت هیکل ( معبد ادعایی ) تلاش می کنند.

جواد صیام مدیر مرکز اطلاعات وادی حلوه گفت: شکاف هایی که در خانه ها ایجاد شده است تا چند ماه پیش بسیار ناچیز و کوچک بود ولی اکنون این شکاف ها بسیار بزرگ تر شده است و در باغ های پشتی دیوارها به طور کامل فرو ریخته است. دستکم 40 منزل مسکونی مستقر در این محله آسیب دیده و دیوارهای آن دچار شکاف شده است و علت بروز این حادثه احداث تونل ها و حفاری ها است.

پربیننده ترین خبرها