به اعتراف رسانه‌های این رژیم:

القاعده هم‌پیمان جدید اسرائیل شد

القاعده هم‌پیمان جدید اسرائیل شد
سه شنبه 21 شهريور 1391 - 05:50

روزنامه "هآرتص" چاپ سرزمين‌هاي اشغالي در نسخه اينترنتي خود نوشت كه سازمان القاعده، حزب الله و هم‌پيمانان سوريه را كه شامل جناح هاي مقاومت فلسطين با وجود آنكه آنها از بشار اسد حمايت مي كنند، تهديد كرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، اين روزنامه در ابتداي مقاله اي كه منتشر كرده است به نام "يك هم‌پيمان جديد به رژيم صهيونيستي جهت جنگ عليه حزب الله و نيروهاي متشدد در خاورميانه اضافه شد" كه همان سازمان القاعده و يا "گردان عبدالله عزام در سوريه" مي باشد.

به گفته اين روزنامه "ماجد" كه سعودي الاصل مي باشد و در اردوگاه عين الحلوه در لبنان زندگي مي كرد به گفته اطلاعات اردن رهبر اين سازمان است كه او خود رهبری شش هزار فعال وابسته به القاعده را بر عهده دارد كه بیشتر آنها از طريق عراق و تركيه وارد سوريه شدند.

ماجد به عنوان يكي از رهبران القاعده در لبنان، حزب الله و جناح هاي مقاومت فلسطين نزدیک به سوريه را در صورتي كه به حمايت خود از بشار اسد ادامه دهند آنها را تهديد كرده است و گفته كه حزب الله و جناح‌هاي مقاومت فلسطين تهديدي براي امنيت این گروه مي‌باشند.

هاآرتص در ادامه با اشاره به این موضوع که گروه تروریستی عبدالله العزام حزب‌الله و دیگر گروه‌های مقاومت را تهدید کرده در صورتی که همچنان به حمایت خود از نظام سوریه ادامه دهند، آنها را مورد حمله قرار خواهد داد؛ از این اتفاق ابراز خوشنودی کرده است.

این روزنامه صهیونیستی همچنین در مورد فعالیت دیگر گروه‌های تروریستی سلفی در سوریه مانند گروه الاخلاص هم توضیح داده که رهبری آن را یک اردنی تبار با سابقه جنگ در عراق بر عهده دارد و تاکنون در سوریه هم چندین بمب منفجر کرده است. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها