رعب و وحشت رژیم صهیونیستی از سلاح های جدید حزب الله لبنان

رعب و وحشت رژیم صهیونیستی از سلاح های جدید  حزب الله لبنان
جمعه 12 مرداد 1397 - 09:25

کانال دوم تلوزیون رژیم صهیونیستی گفت حزب الله لبنان سلاح های جدید خود را رونمایی کرده است؛ این سلاح جدید یک پهپاد است که در جنگ سوریه از آن استفاده شده است.

العالم - لبنان

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، "یارون اشنایدر"، تحلیل گر نظامی این کانال تلوزیونی دیشب اعلام کرد حزب الله لبنان نمایشگاهی از جدیدترین سلاح های خود ترتیب داده است؛ یکی از این سلاح ها، موشک دوش پرتاب ضد هواپیماست. همچنین محل دقیق هدف قرار گرفتن بالگرد اسرائیلی که در جریان حمله دوم "اسرائیل" به لبنان در تابستان 2006، نمایش داده شده است.

در پایگاه الکترونیک این کانال آمده است حزب الله با افتتاح یک پارک گردشگری در لبنان، مجموعه ای از سلاح های جدید و عکس را به نمایش گذاشته است. در این پارک کارشناسان فنون و اهداف مقاومت را به کودکان و جوانان 6 تا 18 سال آموزش می دهند و آنها را با دستاوردهای مقاومت در مقابل رژیم اسرائیل آشنا می کنند.

حزب الله در این نمایشگاه یا پارک گردشگری موشک های دوش پرتاب ضد هواپیمای ساخت روسیه مدل "SA-7" و "SA-14 "و تعدادی پهپاد و ادوات و تجهیزات نظامی جدید را که به تحقق اهداف حزب الله در جنگ سوریه کمک کردند، به نمایش گذاشته است.

پربیننده ترین خبرها