سوریه جنایت سعودی‌ها در حمله به بیمارستان «الحدیده» یمن را محکوم کرد

سوریه جنایت سعودی‌ها در حمله به بیمارستان «الحدیده» یمن را محکوم کرد
جمعه 12 مرداد 1397 - 22:40

وزارت خارجه سوریه ضمن محکوم کردن حمله جنگنده‌های ائتلاف سعودی به بیمارستان شهر الحدیده یمن، تأکید کرد که این گونه جنایت‌ها بیانگر ناامیدی و شکست متجاوزان است.

العالم- سوریه 

منبعی در وزارت خارجه سوریه شامگاه جمعه حملات دیروز جنگنده‌های ائتلاف عربستان سعودی به بیمارستان در شهر «الحدیده» یمن را قویاً محکوم کرد.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از این منبع گزارش کرد که وزارت خارجه سوریه این «جنایت زشت» متجاوزان سعودی در حمله به بیمارستان و بازار قدیمی این شهر را که منجر به شهادت و زخمی شدن صدها نفر شد، به شدت محکوم می‌کند.

وزارت خارجه سوریه همچنین اعلام کرد که این گونه جنایت‌ها بیانگر یأس و نا امیدی متجاوزان به دنبال شکست‌های مستمر آن‌ها در یمن است.

وزارت خارجه سوریه اعلام کرد که جنایت دیروز سعودی‌ها در الحدیده در سطح جرایم جنگی بوده و باید به خاطر آن، عاملان این جنایت را پاسخگو کرد.

دولت سوریه از جامعه جهانی درخواست کرد که برای متوقف کردن حملات وحشیانه عربستان سعودی که مورد حمایت کشورهای غربی و در رأس آن‌ها آمریکا، فرانسه، انگلیس است، اقدام فوری اتخاذ کند.

در حمله دیروز جنگنده‌های ائتلاف سعودی به بیمارستان «الثوره» و بازار ماهی‌فروشان شهر الحدیده ۶۰ غیر نظامی کشته و ۱۲۰ تن دیگر کشته‌ شده‌اند.

پربیننده ترین خبرها