شهادت یک نوجوان فلسطینی بر اثر شدت جراحت

شهادت یک نوجوان فلسطینی بر اثر شدت جراحت
شنبه 13 مرداد 1397 - 11:25

یک کودک فلسطینی صبح امروز شنبه بر اثر شدت جراحت ناشی از اصابت گلوله نظامیان اشغالگر که دیروز جمعه در جریان مشارکت در تظاهرات بزرگ در غزه مجروح شده بود، به شهادت رسید.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع بیمارستانی این نوجوان 15 ساله که "معاذ زیاد الصوری" نام دارد دیروز در حین شرکت در تظاهرات بازگشت در شرق اردوگاه البریج در غزه هدف تیراندازی قرار گرفت و امروز بر اثر شدت جراحت به شهادت رسید.

اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین گفت این نوجوان که از اهالی روستای النصیرات بود از ناحیه شکم مجروح شده بود و صبح امروز بر اثر شدت جراحت شهید شد.

با شهادت این نوجوان آمار شهدای درگیری های دیروز در شرق غزه به دو نفر رسید در حالی که 200 نفر دیگر در سطوح مختلف دچار جراحت و آسیب دیدگی شدند که 90 نفر از موارد جراحت، بر اثر اصابت گلوله بوده است.

گفتنی است در تظاهرات نوزدهمین جمعه (بازگشت و شکست محاصره)، که با شعار "وفاداری به شهدای قدس... شهید محمد طارق یوسف" برگزار شد، ده ها هزار شهروند از مناطق مختلف غزه شرکت کرده بودند.

از زمان آغاز تظاهرات "بازگشت و شکست محاصره" در 30 مارس، بر اثر سرکوب این تظاهرات از سوی رژیم صهیونیستی بیش از 150 شهروند به شهادت رسیده و حدود 13 هزار نفر در سطوح مختلف مجروح شده اند.

شورای عالی ملی تظاهرات بازگشت و شکست محاصره، عنوان "غزه آزادی و زندگی" را برای تظاهرات جمعه آینده انتخاب کرده است.

پربیننده ترین خبرها