ایران در مسابقات حافظان نظم ارتش های جهان دوم شد

ایران در مسابقات حافظان نظم ارتش های جهان دوم شد
شنبه 13 مرداد 1397 - 23:20

تیم نیروهای مسلح کشورمان مقام دوم مسابقات حافظان نظم در رقابت های نظامی روسیه را کسب کرد.

العالم _ ایران / سیاسی

تیم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مقام دوم مسابقات حافظان نظم در رقابت های بین المللی نظامی جهان در روسیه (سال 2018) را کسب کرد؛ تیم پلیس نظامی روسیه مکان نخست رقابت های حافظان نظم را کسب و تیم ایران در جایگاه دوم ایستاد.

بنا بر این گزارش، رقابت های حافظان نظم از چهار مرحله تیراندازی، عبور از موانع، رقابت واحدهای گشت زنی و رقابت گروهی تشکیل شده بود. 

تیم روسیه در فینال مسابقات حافظان نظم با تیم ایران که در میدان نظامی آلابینا برگزار شد رقابت سختی داشت و با اختلاف چند ثانیه موفق به پیروزی شد.

تیم حافظان نظم  ایران ازکارکنان آماده و ورزیده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی تشکیل شده است. 

 اعضای دو تیم پس از عبور کردن از 53 مانع متفاوت در طول 12 کیلومتر به خط پایان رسیدند.

ژنرال ولادیمیر ایوانوفسکی رئیس اداره پلیس نظامی وزارت دفاع روسیه پس از این رقابت نفس گیر اعلام کرد هر سال رقابت های پلیس های نظامی پیشرفته تر می شود و مهارت های شرکت کنندگان آن نیز افزایش می یابد. 

وی افزود: تیم حافظان نظم ایران حریف قدرتمندی بود و نفرات اعزامی ایران همگی افرادی ورزیده و توانمند بودند و شنیده ام که در بین آنان قهرمان جهان نیز حضور دارد، از این رو تیم روسیه برای کسب مقام نخست این رشته رقابت سختی را با ایران داشت.

 مسابقات بین المللی نظامیان جهان شنبه هفته گذشته در پارک پاترویت در حوالی مسکو آغاز شد و ایران برخلاف سالیان گذشته حضور پررنگی در این رقابت ها دارد و امید می رود در رشته هایی که نمایندگان ایران حضور دارند شاهد قرارگرفتن آنان بر روی سکوهای اول تا سومی باشیم.

نظامیان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در 16 رشته غواصی عمق، نبرد تانک های تی 72، دسته هوابرد، کوهستان، نگهداری توپخانه، رقابت بین یگان های ش.م.ه ، رقابت بین کاربران سگ ها، گشت جاده ای، حافظان نظم، نبرد نفربرهای بی ام پی 2، تکاوران دریایی، رقابت پهپادها، رقابت خدمه خمپاره اندازها، رقابت خدمه ناوهای جنگی، پنجگانه نظامی و تک تیراندازی از 28 رشته مسابقات بین المللی نظامی 2018 شرکت می کنند.

براساس اعلام کمیته برگزاری مسابقات، 189 تیم در قالب 32 کشور در این رقابت ها حضور دارند.

فارس

پربیننده ترین خبرها