جان بولتون: ترامپ در برابر کره شمالی سادگی نمی‌کند!

جان بولتون: ترامپ در برابر کره شمالی سادگی نمی‌کند!
دوشنبه 15 مرداد 1397 - 02:11

مشاور ارشد رئیس جمهوری آمریکا اظهار داشت، دولت ترامپ چشمان خود را به روی اقدامات هسته ای کره شمالی نبسته است.

العالم - آمریکا
به گزارش خبرگزاری فرانسه، پس از آن که سازمان ملل گزارشی مبنی بر ادامه برنامه های تسلیحاتی کره شمالی منتشر کرد، جان بولتون، مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا اظهار داشت احتمال آن که روزی واشنگتن پی ببرد کیم جونگ اون، رئيس کره شمالی به تعهداتش در خصوص کنار گذاشتن تسلیحات هسته ای پایبند نیست، بسیار است.
بولتون در گفت و گو با شبکه تلویزیونی فاکس گفت: همان طور که پیشتر نیز گفته ام، در این دولت هیچکس آنقدر ساده لوح نیست که به پایبندی واقعی کره شمالی به خلع سلاح هسته ای امید داشته باشد.
وی تاکید کرد: در صورتی که مقامات کره شمالی تصمیم راهبردی کنار گذاشتن تسلیحات هسته ای را اتخاذ کنند، آن ها می توانند ظرف مدت یک سال این امر را محقق کنند. ما منتظریم تا ببینیم این تصمیم راهبردی گرفته می شود.
به گفته این مشاور بسیار محافظه کار، دونالد ترامپ تمام تلاش های ممکن را به کار می بندد تا رئيس کره شمالی امکان اجرای تعهداتی را که در نشست دوازدهم ژوئن در سنگاپور مطرح شد، داشته باشد.
بولتون در ادامه تاکید کرد: و در صورت شکست، شدیدترین منتقدان رئیس جمهور هم نمی توانند بگویند ترامپ تمام تلاش را به کار نبست.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها