رژیم صهیونیستی از ساخت دیوار حایل دریایی در غزه خبر داد

رژیم صهیونیستی از ساخت دیوار حایل دریایی در غزه خبر داد
دوشنبه 15 مرداد 1397 - 04:21

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی یکشنبه شب با انتشار یک پیام ویدئویی در صفحه توئیتر خود ، از ساخت دیوار حایل دریایی در اطراف نوار غزه پرده برداشت.

العالم - فلسطین

به گزارش شبکه خبری 'اسکای نیوز'، لیبرمن در حساب توئیتری خود نوشت: به تلاش های فشرده خود برای ساخت موانع زمینی و دریایی در اطراف نوار غزه ادامه می دهیم و حماس هر روز توان خود را بیشتر برای حمله به اسرائیل از دست می دهد.
این اقدام رژیم صهیونیستی که می توان از آن به عنوان نقض تمامی قوانین بین المللی یاد کرد، دو هفته پس از آن صورت می گیرد که شبکه 10 اسرائیل مدعی شده بود، سازمان ملل متحد به همراه مصر در آستانه ارائه یک طرح بی سابقه برای کاهش تنش میان تل آویو و جنبش حماس است.
شرایط انسانی در نوار غزه بحرانی است و ارتش رژیم اشغالگر قدس 29 تیرماه در پی کشته شدن یک نظامی اش در مرز غزه با سرزمین های اشغالی، حملات خود به این منطقه را افزایش داد و مراکز زیادی را بمباران کرد.
از سوی دیگر، راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت از 30 مارس گذشته (10 فروردین 97) همچنان جمعه هر هفته در طول نوار مرزی غزه با سرزمین‌های اشغالی و در اعتراض به تصمیمات آمریکا و محاصره این باریکه برگزار می‌شود که در جریان آن تاکنون بیش از 160 فلسطینی به شهادت رسیدند و بیش از 15 هزار تن دیگر زخمی شدند.

پربیننده ترین خبرها