تازه ترین اخبار از تحولات میدانی یمن؛ حمله توپخانه ای یمنی ها به مواضع سعودی ها

تازه ترین اخبار از تحولات میدانی یمن؛ حمله توپخانه ای یمنی ها به مواضع سعودی ها
دوشنبه 15 مرداد 1397 - 10:29

در حملۀ توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع نظامیان سعودی در نزدیکی گذرگاه مرزی الخضراء و صحرای البقع در استان نجران عربستان شماری از مزدوران زخمی شدند.

العالم _ یمن

به گزارش خبرنگار العالم، یک شهروند یمنی در حملۀ جنگنده های متجاوز سعودی به یک منزل مسکونی در منطقه بنی حیدان شهر المحابشه در استان حجه شهید شد. 

مردم شهر "التربه" در جنوب استان تعز یمن دیروز یکشنبه در اعتراض به تبدیل شدن مناطق مسکونی آنها به پادگان های مزدوران سعودی تظاهرات کردند. 

جنگنده های متجاوز سعودی دیشب مؤسسه آموزش فنی و کارآموزی حرفه ای را در شمال شهر زبیده استان حدیده یمن 2 بار بمباران کردند. 

چندین موشک کاتیوشا و گلولۀ خمپاره از خاک یمن به سوی مواضع نظامیان سعودی در منطقه "مجازه" در استان عسیر عربستان شلیک شد که تعدادی از آنها زخمی شدند.

در حملۀ توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع نظامیان سعودی در نزدیکی گذرگاه مرزی الخضراء و صحرای البقع در استان نجران عربستان شماری از مزدوران زخمی شدند.

تعداد زیادی از خودروهای نظامیان و مزدوران سعودی در نزدیکی گذرگاه علب در استان عسیر در مرز عربستان با یمن توسط نیروهای یمنی منهدم شدند. 

پربیننده ترین خبرها