اعتراض حزب الله به دخالت 14مارس در سوریه

اعتراض حزب الله به دخالت 14مارس در سوریه
پنج‌شنبه 23 شهريور 1391 - 09:44

معاون دبيركل حزب الله لبنان دخالت گروه 14 مارس در بحران سوريه و حمايت اين گروه از باندهاي تروريستي مسلح در اين كشور را محکوم كرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "شیخ نعیم قاسم" گفت: قدرت هاي بزرگ و در راس آنها آمريكا درتلاش براي برهم زدن اوضاع سوريه هستند، و مي خواهند با همكاري تعدادي از رژيم هاي منطقه، به ملت سوريه آسيب رسانده و مقاومت آنها را هدف قرار دهند، و سوريه را به مكاني براي خدمت به طرح صهيونيست‌ها به جاي مخالفت با آن تبديل كنند.

معاون دبيركل حزب الله لبنان گفت: اگر دولت كنوني لبنان و ديدگاه سياسي آن نبود؛ جنگ در لبنان شعله ورمي شد و بخشي لاينفك از بحران سوريه مي شد و ثبات این کشور به طوركامل فرومي پاشيد.

وی افزود: گروه 14 مارس از لبنان و آینده این کشور حمایت نمی کند، بلكه دستورات خارجي را مي بيند و مي خواهد آنها را اجرا كند حتي اگر اين امر باعث ويراني كشور شود.

شيخ نعيم قاسم گفت: وارد كردن لبنان به قضيه مسلح كردن و پناه دادن به افراد مسلح خارج از كشور وتلاش براي ايجاد منطقه اي حائل در شمال، همه و همه اقداماتي است كه گروه 14 مارس انجام داده است .. این اقدامات باعث آسيب رسيدن به لبنان مي شود و به نفع اين كشور نيست.

شیخ نعیم قاسم اظهار داشت: دخالت در امور داخلي سوريه مي تواند لبنان را وارد نبردي شكست خورده كند كه تنها استكبار آمريكا و اسرائيل و همدستان آنها از آن سود مي برند.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها