قاسمی در گفتگوی اختصاصی با العالم:

تحریم های مجدد آمریکا علیه ایران تاثیر چندانی در ساختار اقتصادی ما ندارد

تحریم های مجدد آمریکا علیه ایران تاثیر چندانی در ساختار اقتصادی ما ندارد
دوشنبه 15 مرداد 1397 - 18:27

سخنگوی وزارت خارجه گفت: اقدام آمریکا در تحریم مجدد ایران عبث و تجربه شده است از همین رو نمی تواند در ساختار اقتصادی ما تاثیر چندانی داشته باشد.

العالم _ ایران / سیاسی

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفتگوی اختصاصی با شبکه العالم درباره اعمال تحریم های مجدد آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: اقدام آمریکا عبث و تجربه شده است از همین رو نمی تواند در ساختار اقتصادی ما تاثیر چندانی داشته باشد.

وی با بیان اینکه ایران در منطقه کشور مهمی است تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در این مقطع از یک حمایت جهانی برخوردار است و برعکس دوران گذشته که قطعنامه های شورای امنیت علیه کشورمان صادر شده بود، امروز جهان علاقه منمد است تا برجام را به عنوان یک دستاورد دیپلماتیک و دیپلماسی باقی نگه دارد از همین رو سعی می کند نهایتا به طرق مختلف علی رغم تهدیدات و مشکلاتی که آمریکا می تواند برای شرکت های مختلف ایجاد کند، از این شرکت ها حمایت کنند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: این بار هم مردم ایران همانگونه که در طول تاریخ نشان دادند این مرحله خاص را هم با صلابت پیش خواهند برد.

قاسمی خاطرنشان کرد: آمریکا بدون هیچ دلیلی و هیچ موازین بین الملیی و قانونی و حتی برخلاف خواسته شرکای خودش، سازمان ملل و جامعه جهانی از برجام به صورت یکجانبه خارج شد و فکر میکنم نهایتا این آمریکا باشد که باید در سیاست های خود تجدید نظر کند.

پربیننده ترین خبرها