وقوع رگبار و رعد و برق در جنوب شرق کشور

وقوع رگبار و رعد و برق در جنوب شرق کشور
سه شنبه 16 مرداد 1397 - 09:42

مدیر کل پایش سازمان هواشناسی گفت: طی فردا و پس فردا در جنوب شرق کشور به ویژه استان های هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان احتمال رگبار و رعد و برق در ساعات بعدازظهر وجود دارد.

العالم - ایران

مسعود حقیقت روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا افزود: همچنین طی دو روز آینده مانند روزهای گذشته در سواحل شمالی کشور ، ارتفاعات البرز در استان سمنان و شمال تهران بارش باران گاهی با رعد و برق وجود دارد.

وی اظهار داشت: رعد و برق و بارش باران در روز پنجشنبه با شدت کمتری در سواحل و ارتفاعات البرز رخ می دهد اما در ساعات بعدازظهر دو روز آینده در منطقه شمال غرب کشور ناپایداری به شکل افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

حقیقت ادامه داد: طی فردا و پس فردا ( چهارشنبه و پنجشنبه ) وزش باد در نوار شرقی و جنوب غرب کشور طی دو تا سه رو آینده رخ می دهد که احتمال خیزش گرد و خاک وجود دارد.

وی به کشاورزان نوار شمالی کشور توصیه کرد با توجه به شرایط جوی از انجام محلول پاشی و سم پاشی باغات و مزارع خودداری کنند.

*** وضعیت هوای تهران/ گرمترین و سردترین نقاط کشور
مدیر کل پایش سازمان هواشناسی افزود: کمینه دمای امروز صبح تهران 26 درجه سانتی گراد و بیشینه دمای دیروز تهران به 39 درجه رسید که طی دو روز آینده در همین شرایط باقی می ماند.

حقیقت گفت: دیروز شوش در استان خوزستان 51 درجه و دهلران در استان ایلام 50 درجه به ترتیب گرمترین و امروز صبح لاله زار در استان کرمان با 12 درجه خنک ترین نقاط کشور بودند؛ همچنین شهرکرد با 16 درجه خنک ترین مراکز استانی کشور بود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها