وزیر اطلاعات: امکان مذاکره با عهدشکن در شأن ملت بیدار ایران نیست

وزیر اطلاعات: امکان مذاکره با عهدشکن در شأن ملت بیدار ایران نیست
سه شنبه 16 مرداد 1397 - 12:42

وزیر اطلاعات با بیان اینکه امکان مذاکره با عهدشکن در شأن ملت بیدار ایران نیست، گفت: ترامپ اگر به برجام هم برگردد تضمینی برای پیمان‌شکنی آمریکا نیست و ملت ایران بر اساس تجربه کلی گذشته هیچ اعتمادی به مذاکره با دولت آمریکا ندارد.

العالم- ایران/ سیاسی 

آئین تکریم  و معارفه مدیرکل سابق و جدید اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز با حضور وزیر اطلاعات در نشست شورای اداری استان برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمود علوی در این نشست با بیان اینکه ترامپ قافیه را باخته است، اظهار داشت: ترامپ اگر به برجام هم برگردد تضمینی برای پیمان‌شکنی آمریکا نیست و ملت ایران بر اساس تجربه کلی گذشته هیچ اعتمادی به مذاکره با دولت آمریکا ندارد.

وی با اشاره به اینکه اعتبار بین‌المللی آمریکا با خروج از برجام زیر سوال رفته و ترامپ قافیه را باخته است، افزود: تسلیم کردن مردمی که سابقه 40 ساله مقاومت در برابر جنگ، تحریم و تهدید را داشته است، زهی خیال باطل است و ترامپ امید جواب گرفتن از ملت ایران را با رفتار زورگویانه، فریبکارانه و همراه با تحکم نداشته باشد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه ترامپ در رأس دولت‌مردان آمریکایی پافشار و تشدیدگر بازی‌های کودکانه و جنگ روانی به دنبال مأیوس کردن مردم و ایجاد شکاف بین ملت و مسئولین نظام است، عنوان کرد: ترامپ باید بداند که مردم مقاوم و همیشه بیدار ایران ساده نیستند که فریب نقشه های شوم و بازی‌های کودکانه شما( دولتمردان آمریکا) را بخورند.

علوی تاکید کرد: ترامپ اگر به برجام هم برگردد باید هزینه بدعهدی و پیمان شکنی دولت آمریکا را پس بدهد و مطمئن باشد که امکان مذاکره با عهد شکن در شان ملت بیدار ایران نیست.

علوی تصریح کرد: چگونه می‌شود به انسانی که مثل آب خوردن به توافق چند جانبه بین‌المللی پشت پا می زند اعتماد و مذاکره کرد.

وی با اشاره به مقاومت ملت سرفراز ایران در برابر تحریم‌ها و جنگ روانی 40 ساله دشمنان نظام و انقلاب، ابراز کرد: ملت ایران در برابر تهدیدها و توپ توخالی ترامپ به زانو در نخواهند آمد و دشمنان نظام اگر دست از پا خطا کنند پاسخ دندان شکن از جمهوری اسلامی دریافت خواهند کرد.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها