رسانه های باکو:

روحانی به آمریکا هشدار داد

روحانی به آمریکا هشدار داد
سه شنبه 16 مرداد 1397 - 21:19

رسانه های جمهوری آذربایجان روز سه شنبه به گفت و گوی تلویزیونی رئیس جمهوری اسلامی ایران پرداختند و تاکید کردند که حسن روحانی به آمریکا هشدار داد.

العالم - ایران / سیاسی

پایگاه خبری پرمخاطب 'ویرتوال.آذ' در گزارشی به عنوان 'هشدار رئیس جمهوری ایران به آمریکا' نوشت: حسن روحانی در رابطه با تحریم های آمریکا علیه کشورش واشنگتن را مورد انتقاد شدید قرار داد. 

بنا به این گزارش، روحانی آمریکا را به راه انداختن جنگ روانی علیه ایران متهم کرد و هشدار داد: واشنگتن از این اقدامات پشیمان خواهد شد. 

در ادامه این گزارش آمده است: رئیس جمهوری ایران اقدامات آمریکا علیه کشورش را خصمانه عنوان کرد و گفت که آنها قصد ایجاد تفرقه در داخل ایران را دارند و در چنین شرایط انجام مذاکرات با آمریکا بیهوده است. 

روزنامه 'ینی مساوات' چاپ باکو نیز در گزارشی با عنوان 'روحانی مذاکرات با آمریکا را بیهوده خواند' نوشت: رئیس جمهوری ا سلامی ایران در پی تحریم های اعمالی آمریکا علیه ایران هر گونه مذاکرات با این کشور را بی فایده خواند. 

در این گزارش نیز انتقاد شدید رئیس جمهوری ایران از سیاست های خصمانه دولت آمریکا علیه جمهوری اسلامی مورد اشاره قرار گرفت. 

پایگاه خبری روسی زبان 'حقین.آذ' نیز در گزارشی نوشت: رئیس جمهوری اسلامی ایران مذاکرات با دونالد ترامپ را بی فایده خواند. 

این پایگاه خبری با اشاره به گفت و گوی تلویزیونی روز گذشته رئیس جمهوری افزود: حسن روحانی هر گونه مذاکرات با ترامپ پس از تحریم های به کار گرفته شده از سوی واشنگتن علیه ایران را بیهوده دانست. 

پایگاه خبری 'اسلامین سسی' (صدای اسلام) نوشت: حسن روحانی ضمن انتقاد از تحریم های اعمالی آمریکا علیه ایران، دولت ترامپ را به ادامه سیاست های خصمانه علیه کشورش متهم کرد و به واشنگتن درباره پیامدهای آن هشدار داد. 

این منبع خبری خاطر نشان کرد: تحریم های اعمالی آمریکا شامل برخی حوزه های اقتصادی ایران می باشد. 

همچنین برخی شبکه های تلویزیونی از جمله 'لیدر'، 'آ.ار.بی' و 'اسپیس' در گزارش های خبری انتقاد حسن روحانی از سیاست های آمریکا علیه ایران را مورد اشاره قرار دادند. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها