همکاری آشکار عربستان و امارات در معامله قرن امریکا علیه فلسطینیان

همکاری آشکار عربستان و امارات در معامله قرن امریکا علیه فلسطینیان
چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 14:54

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران گفت: در معامله قرنی که امریکایی ها و رژیم صهیونیستی علیه سرزمین فلسطین تدارک دیده اند امارات و عربستان سعودی به طور آشکار با آنها همراهی می کنند.

العالم -  فلسطین اشغالی

ناصر ابو شریف­ در نشستی در خصوص پیامدهای قانون قیمومیت رژیم صهیونیستی بر معادلات داخلی و بیرون فلسطین افزود: نمی توان این واقعیت تلخ را نادیده گرفت که برخی رژیم های عربی با رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین اقدام می کنند اما واقعیت مقاومت و انتفاضه فلسطین در طول چند دهه اخیر نشان داده است این مردم دست از آرمان خود بر نمی دارند.

وی با اشاره به فشار امریکا و­ رژیم صهیونیستی و برخی حکام منطقه بر فلسطینیان مبنی­ بر عقب نشینی از آرمان های حقیقی از جمله بازگشت آوارگان به سرزمین ­های خود مطمئن باشید ما به خاطر لقمه نانی دست از آرمان و سرزمینمان بر نمی داریم و هرگز سلاح ها را بر زمین نخواهیم گذاشت.

ابوشریف با بیان اینکه در موضوع معامله قرن عملاً حق بازگشت فلسطینیان­ پایمال می شود گفت: بیرون از فلسطین هفت و نیم میلیون فلسطینی آواره هستند و داخل فلسطین هم شش و نیم میلیون فلسطینی ساکنند که اگر آوارگان­ نیز به سرزمین اصلی خود برگردند آنگاه جمیعتشان به 14 میلیون نفر می رسد که از کل یهودی های جهان بیشتر است و رژیم صهونیستی­ به همین علت تلاش می کند مانع از بازگشت آوارگان شود.

وی گفت: هم اکنون فلسطین به یک بازداشتگاه و زندان بزرگی تبدیل شده است و در این قضیه علاوه بر امریکا و رژیم صهیونیستی، سازمان ملل و جامعه بشری نیز مقصر هستند.

صداوسیما

پربیننده ترین خبرها