هشدار نماینده سازمان ملل درباره افزایش تنش در غزه

هشدار نماینده سازمان ملل درباره افزایش تنش در غزه
پنج‌شنبه 18 مرداد 1397 - 06:41

نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در روند صلح خاورمیانه چهارشنبه شب نسبت به تنش اخیر به وجود آمده در نوار غزه هشدار داد و گفت که افزایش تنش در این منطقه، عواقب ویرانگری خواهد داشت.

العالم - فلسطین

نیکولای ملادینف در بیانیه ای مطبوعاتی افزود: ما به همراه مصر و دیگر طرف های ذیربط به تلاش برای جلوگیری از افزایش تنش در غزه ادامه می دهیم.
وی با بیان این که تلاش های گروهی بود که تاکنون مانع وخامت بیشتر اوضاع در غزه شده است، گفت: اگر تنش ها فوری کنترل نشود، اوضاع منطقه به سرعت وخیم می شود و عواقب خطرناکی برای همه طرف های درگیر خواهد داشت.
ملادینف تصریح کرد: سازمان ملل متحد برای دور نگه داشتن غزه از جنگ، حل تمامی مسائل بشردوستانه و به ثمر نشستن تلاش مصر برای آشتی گروه های فلسطینی، به اقدامات خود ادامه می دهد.
اظهارات نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد پس از آن صورت می گیرد که جنگنده های ارتش اشغالگر قدس، در 12 نوبت مناطق مختلف نوار غزه را به شدت بمباران کردند.
برخی شبکه های عربی اعلام کردند که در پاسخ به تجاوز آشکار جنگنده های صهیونیستی، نیروهای مقاومت فلسطینی نیز 70 راکت روانه سرزمین های اشغالی کردند.
منابع محلی فلسطینی ضمن اعلام این که آژیرهای خطر در شماری از شهرک های صهیونیستی به صدا در آمده است، اعلام کردند: چهار نظامی اسرائیلی در نتیجه شلیک این راکت ها زخمی شدند.

پربیننده ترین خبرها