انکار هولوکاست جرم است؛ توهین به مسلمانان نه!

انکار هولوکاست جرم است؛ توهین به مسلمانان نه!
جمعه 24 شهريور 1391 - 14:20

بيروت(العالم)24/6/1391- عضو دبيرخانه كنگره قومي عربي با هشدار به آمريکا به دليل زيرپا گذاشتن همه خطوط قرمز، تناقض معيارهاي غرب در خصوص آزادي بيان را محکوم کرد.

"احمد الكحلاوي" روز جمعه به شبكه العالم گفت: رويدادهاي پس از نمايش فيلم، ناشي از توهين هاي كشورهاي غربی است كه اين بار از نظر وقاحت بالاتر از تصور بود و خشم شديد مردم را در پي داشت.

وي افزود: هدف از اين فيلم، توهين به مقام شامخ پيامبر گرامي اسلام حضرت محمد (ص) بود و نشان داد رفتار غرب منافقانه و بر اساس سياست يك بام و دو هوا است؛ چون در حالي كه ادعاي آزادي دارد، آزادي مسلمانان را با شكستن حرمت مقدساتشان نقض مي كند.

الكحلاوي ادامه داد: توهين به پيامبر (ص) و مقدسات امت اسلامي و رواج نفرت و كينه عليه مسلمانان و اسلام كه دين آزادي و حقوق بشر است، آزادي بيان محسوب نمي شود.    

الکحلاوی خاطرنشان کرد: امت اسلامي هرگز آزادي را از آمريكا نمي آموزد بلكه خود رواج دهنده آن در جهان است.

وی تأکیدکرد: در قوانين اروپایی ترديد درباره هولوكاست يا انكار آن جرم به شمار می آید، ولی در هيچ کدام از کشورهای غربی اقدامی در قبال تعرض به اعتقادات يك و نيم ميليارد مسلمان صورت نمی‌گیرد.

الكحلاوي، آمريكا و غرب را به ايجاد فرصت براي توليد كننده صهیونیستی - آمريكايي فيلم توهین به پيامبر و مقدسات اسلامي و ساير كينه توزان متهم كرد و گفت: اين موضوع نشان داد غربيها بر خلاف ادعايشان درباره حمايت از آزادي، ديگران را به تعدي بيشتر به مسلمانان فرا مي خوانند.    

MKH-13-22:41



کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها