درخواست عربستانی‌ها برای اخراج سفیر آمریکا

شنبه 25 شهريور 1391
06:58
درخواست عربستانی‌ها برای اخراج سفیر آمریکا ساکنان شهر قطيف در شرق عربستان با برپايي تظاهرات اعتراض آميز، خواستار اخراج سفير آمريکا از اين کشور شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ساکنان شهر قطیف اهانت به پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرده و آمریکا را شیطان بزرگ توصیف کردند.

تظاهرکنندگان با حمل پلاکاردهایی رژیم صهیونیستی را خطری برای آزادی و کرامت انسانی دانستند.

آنها همچنین با توصیف آمریکا به شیطان بزرگ، خواهان بازخواست مسئولان اهانت به پیامبر اکرم (ص) و اخراج سفیر آمریکا از ریاض شدند.

تظاهرکنندگان بر لزوم عذرخواهی علنی و صریح به خاطر اهانت به پیامبر اکرم (ص) تاکید کردند.



کلید واژه ها
0% ...

آخرین اخبار

عمان از ایجاد یک مسیر دریایی موقت در تنگه هرمز خبر داد


رونمایی از پرچم‌های کرنر به یاد شهدای میناب


جزئیات اقتصادی تفاهم‌نامه ایران و آمریکا از زبان رئیس‌ بانک مرکزی


برگزاری نشست وزرای نفت و انرژی بریکس در هند


برخلاف ادعاها؛ ناتو رسماً همکاری با آمریکا علیه ایران را پذیرفت!


اظهارات جنجالی تاکر کارلسون درباره نقش اسرائیل در آینده اروپا


سازمان ملل خواستار پایبندی همه طرف‌ها به آتش‌‍بس در لبنان شد


وزیر نفت عازم هند شد


توافق ایران و عمان برای مدیریت ناوبری در تنگه هرمز+فیلم


رژیم صهیونیستی در تدارک عقب‌نشینی از مناطق جنوب لبنان