اعلام جنگ علیه اسلام در غرب

اعلام جنگ علیه اسلام در غرب
شنبه 25 شهريور 1391 - 10:36

رئيس كل حزب عمل اسلامي مصر تأکيد کرد، جرياني صهيونيستي يهودي در آمريكا عليه اسلام اعلام جنگ كرده است.

"مجدی حسین" در گفت‌وگو با شبكه العالم اظهار داشت: جريانی صهيونيستي يهودي كه بر طبقه سياسي حاكم آمريكا سلطه دارد که به حزب دموكرات نزديكتر است؛ این جریان عليه اسلام اعلام جنگ کرده است.

مجدي حسين با اشاره به يورش معترضان خشمگين به سفارت آمريكا در قاهره و پايين آوردن پرچم آمريكا و درخواست براي اخراج سفير آمريكا از مصر، گفت: ملت مصر مي خواهد از روابط خاص با آمريكا رها شود.

وي تصريح كرد: مسئله فقط اهانت يك فيلم آمريكايي به اسلام و مقدسات اسلامي نيست، بلكه آمريكايي ها با هواپيماهاي بدون سرنشين خود در يمن و افغانستان و پاكستان و در مأموریتهای محرمانه خود در سومالي مسلمانان را به قتل مي رسانند، و اكنون نيز ليبي را تهديد مي كنند.

مجدي حسين گفت: رژيم صهيونيستي نيز همين روش را درپيش گرفته است و از چند هفته پيش از هواپيماهاي بدون سرنشين استفاده مي كند و يك شهروند مصري را با موشك كشته است.

مجدي حسين بااشاره به موضعگيري دوگانه آمريكا درقبال مسائل گفت: آمريكا از يك سو از آزادي بيان سخن مي گويد و اجازه چنين اهانتي را به مقدسات يك ميليارد و پانصد هزار مسلمان در جهان مي دهد؛ اما از سوي ديگر منكران هولوكاست را مجازات مي كند به گونه اي كه تاكنون تعدادي از انديشمندان و صاحبان انديشه در آمريكا به زندان افتاده اند.

 

9/15- 22:41- tok



پربیننده ترین خبرها