واکنش برانکو به چاقوکشی در تمرین پرسپولیس!

واکنش برانکو به چاقوکشی در تمرین پرسپولیس!
يکشنبه 21 مرداد 1397 - 22:45

سرمربی پرسپولیس گفت: «همه برای خوشحالی هواداران تلاش می‌کنیم.» برانکو البته درباره اتفاقات روی سکوهای تمرین روز شنبه هم سخن گفت که مهمترین بخش حرف هایش بود.

العالم _ ایران / ورزشی

برانکو ایوانکوویچ پیش از بازی دوستانه پرسپولیس برابر شهاب گفت: ما برنامه تمرینی که مد نظر داشتیم انجام دادیم. مشکل خاصی در تمرین نداشتیم و مشکلی هم که داشتیم آنقدر سخت نبود که قابل حل نباشد. همه ما عضوی از خانواده پرسپولیس هستیم. هم ما و هم بازیکنان تلاشمان این است که تماشاگران را شاد و خوشحال نگه داریم. همچنین هواداران از ما حمایت کنند و همه در کنار هم خوش باشیم.

وی درباره حواشی مختلف در هفته گذشته لیگ برتر گفت: من نمی‌دانم چه اتفاقی رخ می‌دهد. ما به عنوان تیم پرسپولیس، ورزشی کار می‌کنیم و کسی را تحریک نمی‌کنیم. ما دوست داریم همه را شکست بدهیم. من از این که صحنه‌های دلخراشی در اهواز رخ داد، ناراحتم. آن قدر سنگ به داخل زمین پرتاب شد که بازی شرایط عادی نداشت. خصوصاً بازیکنان ما که در سمت هواداران حریف بودند مدام مجبور بودند به خاطر پرتاب سنگ به وسط زمین بیایند. فوتبال مقوله‌ای نیست که مردم را از هم جدا کنیم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه و در پاسخ به این پرسش که به نظر او مقصر اتفاقات روی داده کیست، گفت: من وظیفه ندارم که ببینم چه کسی مقصر است. شما خبرنگار هستید و این موضوعات را پیگیری می‌کنید. کار من فوتبال است.

برانکو در واکنش به این موضوع که اهوازی‌ها تلافی اتفاقات تهران را درآوردند، گفت: در تهران مگر چه اتفاقی افتاد؟ بحث بین هواداران در همه جای دنیا رخ می‌دهد. من نمی‌دانم چه کسی اول ماجرا را شروع کرده است.

وی افزود: فوتبال متحدکننده است و شادی و نشاط به جامعه تزریق می‌کند. همیشه برد و باخت وجود دارد اما ما اینجا هستیم تا همه با هم شادی را به همه مردم تقدیم کنیم، همان طور که در جام جهانی شادی کردیم.

سرمربی پرسپولیس درباره گرد و غباری که فضای دیروز تمرین این تیم را در بر گرفته بود، توضیح داد: این اتفاق خیلی مضر است. متاسفانه دیروز باشگاه به این اتفاق واکنش نشان داد. آنها تماسی با مسئولان شهری داشتند تا دیگر این دود و دم تکرار نشود.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا خواهان تغییر مکان تمرین پرسپولیس است، گفت: کجا برویم تمرین کنیم؟ این طور نیست که بخواهیم بگوییم از این رستوران غذا نمی‌خواهیم و به یک رستوران دیگر برویم. وقتی زمانش برسد مکان تمرین را تغییر می‌دهیم.

وی درباره دیدار هفته پیش روی این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان بیان کرد: من از شروعمان در لیگ برتر راضی هستم. ما هفت امتیاز از سه بازی کسب کردیم. این امتیازات را با دو بازی خارج از خانه کسب کردیم. همچنین ما در ابتدای لیگ نتوانستیم بازیکن جدید جذب کنیم. ما همه بازی‌های‌مان را در یک سطح مطلوب انجام دادیم البته می‌دانیم جمعه یک حریف با انگیزه مقابلمان قرار می‌گیرد. نفت مسجد سلیمان حریفی است که کیفیت بالایی نسبت به امتیازاتی که تاکنون گرفته، دارد. آنها مربی خوب، با کیفیت و با تجربه‌ای دارند. ما خودمان را برای این دیدار آماده می‌کنیم و مثل همه بازی‌ها به حریف احترام می‌گذاریم. حتی به تیم شهاب که مقابل ما بازی دوستانه دارد، احترام می‌گذاریم.

خبرآنلاین

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها