رزمایش "رژیم صهیونیستی" در جولان پس از شکست طرح اشغالگران +فیلم

جمعه 26 مرداد 1397 - 13:46

ارتش رژیم صهیونیستی به رزمایش نظامی گسترده خود در ارتفاعات جولان اشغالی پایان داد تا خود را برای مقابله با آنچه که تهدیدهای لبنان و سوریه در آینده نامید آماده کند.

العالم - فلسطین اشغالی

این رزمایش با تکیه بر ابزارهای جنگ الکترونیکی و پهپهادهای کوچک، پس از آن برگزار می شود که این رژیم نتوانست با استفاده از گروه های تروریستی حاضر در سوریه، در جولان کمربند امنیتی ایجاد کند.

با شکست نهایی گروه های تروریستی وابسته به رژیم صهیونیستی در قنیطره و پس از شکست نقشه آنها در سوریه، این رژیم به رزمایش گسترده نظامی خود در جولان پایان داد تا خود را برای آنچه که تهدیدهای آینده سوریه و لبنان توصیف کرده است، آماده کند.

"واصف خاطر"، تحلیل گر سیاسی به خبرنگار العالم گفت رژیم صهیونیستی پس از شکست طرح ایجاد کمربند امنیتی در جولان اشغالی که قرار بود با عبور از منطقه جبل الشیخ تا جنوب لبنان امتداد یابد، از بیم پیشروی ارتش سوریه و متحدانش تا جولان اقدام به برگزاری این رزمایش کرد تا در ضمن آن، آمادگی نیروهای خود را هم محک بزند.

رژیم صهیونیستی با برگزاری این رزمایش نشان داد که می داند با پیروزی ارتش سوریه، دوره جنگ های برق آسا گذشته است و حالا سعی می کند به رغم روی آوردن به تاکتیک های دفاعی به جامعه شکست خورده خود وانمود کند که همچنان دارای انسجام است.

رفیق ابراهیم، تحلیلگر مسائل فلسطین اشغالی به خبرنگار العالم گفت: اکنون پس از پیروزی ارتش سوریه بر تروریست ها و حامیان آنها، رژیم صهیونیستی مجبور است به دنبال راهی برای صلح باشد.

پربیننده ترین خبرها