حضور و سخنرانی غیر منتظرۀ نصرالله در جمع راهپیمایان بیروت

 حضور و سخنرانی غیر منتظرۀ نصرالله در جمع راهپیمایان بیروت
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 15:06

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبکه خبري العالم، سيد حسن نصرالله دبيرکل حزب الله لبنان دقايقي پيش با حضور در جمع پرشور راهپيمايان حوم? جنوبي بيروت، در سخنان مهمي تصريح کرد: دنيا بايد حقيقت رابطه ما با رسول خدا را بداند و بفهمد که ما با جان و خون و مال خويش و با هر آنچه در توان داريم، از پيامبر عزيز خود دفاع مي کنيم.

دبیرکل حزب الله  با بیان این که همۀ آنچه ما در اختیار داریم، در برابر عظمت و کرامت رسول خدا (ص) بی ارزش است، جملۀ "پدر و مادرم و جان و مال و روحم به فدای تو ای رسول خدا..." را بر زبان آورد و حاضران در راهپیمایی یکصدا این عبارات را تکرار کردند.

سید حسن نصرالله در ادامه تصریح کرد: ما با حضور دراين جا مخالفت خود را با اهانت به دين اسلام و رسول گرامي اسلام (ص) اعلام مي داريم و اين تحرك را آغاز مرحله اي جديد براي رسيدن به اهدافي مشخص از جمله توقف انتشار ويدئوهاي فيلم موهن به شخصيت پيامبر (ص) مي دانيم.

نصرالله در ادامه ضمن تشکر از حضور گستردۀ راهپیمایان، تصریح کرد: باید قانونی جهانی تصویب شود که بر اساس آن، هرگونه اهانت و بی احترامی به پیامبران الهی، از جمله ابراهیم (ع) و موسی (ع) و عیسی (ع) و محمد (ص) جرم به شمار آید و مورد معاقبه و مجازات قرار گیرد. آمريكايي ها بايد باب اهانت به مقدسات ما را براي هميشه ببندند. مردم بايد سايت هاي اينترنتي را كه به پخش فيلم موهن به رسول گرامي اسلام اصرار دارند، تحريم كنند و آمريكا هم بايد بداند كه پخش اين فيلم پيامدهاي بسيار خطرناكي را به دنبال خواهد داشت.
دبیرکل حزب الله ادامه داد: کسی نباید تصور کند که این خیزش، گذرا و موقت است و این اهانت قابل چشم پوشی است. خروج امروز ما، آغازگر مرحله اي جديد در دفاع از رسول اسلام است. اما برخی افراد هنوز عمق فاجعۀ توهین به رسول خدا را درک نکرده اند. 

وي تصریح کرد: آنچه امروز روي داد ، بايد به وحدت صفوف مسلمانان كمك كند و مسلمانان بايد براي مقابله با توطئه ها با يكديگر متحد شوند

نصرالله، سخنان پرشور خود را با تجدید عهد و ابراز ارادت به پیشگاه رسول خدا(ص) به پایان برد و جمعیت حاضر در راهپیمایی نیز یکصدا با تکرار جملات و عبارات دبیرکل حزب الله، عزم خود را برای دفاع همه جانبه از مقدسات خویش به جهانیان اعلام داشتند. 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها