کودکان یمنی مجروح شده در جنایت ضحیان از روز تلخ حادثه می گویند + فیلم

جمعه 26 مرداد 1397 - 22:38

خبرنگار شبکه خبری العالم گزارشی از کودکان مجروح یمنی به خاطر بمباران سعودی اماراتی در جنایت ضحیان منتشر کرد.

العالم یمن

خبرنگار العالم از بیمارستان محل مداوای کودکان مجروح شده در حملات آل سعود گزارش داد که محل مداوای این کودکان به خاطر استمرار بمباران های آل سعود و محاصره یمن با کمبود امکانات و نیازهای اساسی مواجه است.

خبرنگار العالم در بخشی از گزارش خود اشاره می کند که این بیمارستان از اولین خدمات بهداشتی و درمانی نیز محروم است برای نمونه این بیمارستان فاقد دستگاه های رادیولوژی و کپسول اکسیژن است.

در این گزارش خبرنگار با کودکان مجروح شده در حادثه نیز مصاحبه می کند یکی از این کودکان می گویند در هنگامی که به بازار رسیدیم دیدم جنگنده ها در حال بمباران هستند سپس اتوبوس را هدف قرار دادند و پس از آن نمی دانم چه اتفاقی افتاد.

آثار حمله متجاوزین سعودی روی چهره کودکان به خوبی مشخص است، آنها علاوه براینکه براثر ترکش های بمب ها مجروح شدند از نظر روحی و عاطفی نیز لطمات سنگینی دیده اند.

پیش از این نیز العالم با خانواده های مجروحین این حادثه گفتگو داشته است، پدر یکی از کودکان مجروح که در بخش مراقبتهای ویژه بسر می برد، گفت: دشمن از قصد کودکان ما را تعقیب کرد و مستقیما آنها را هدف قرار داد. حمله ساعت هشت و نیم صبح اتفاق افتاد و جان این کودکان را گرفت. 

شهروندان یمنی همچنان از جنایت عظیم ضحیان در حالتی از شوک بسر می برند. اما همچنان تاکید می کنند که باید روزی انتقام این کودکان را بگیرند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها