عکس‌هایی از مظلومیت مردم بحرین

عکس‌هایی از مظلومیت مردم بحرین
سه شنبه 28 شهريور 1391 - 13:40

برخي گروه‌ها و موسسات بحريني براي بيان واقعيت‌هاي کشورشان، نمايشگاه عکسي در برابر دفتر سازمان ملل متحد در ژنو برگزار کرده‌اند تا به همه جهانيان چهره واقعي آل‌خليفه را نشان دهند.

 به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، هم‌زمان با برگزاری نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در ژنو، گروه‌ها و موسسات مختلف بحرینی برای تبیین واقعیت‌های موجود در کشورشان با برگزاری نمایشگاهی از عکس قربانیان و افرادی که بر اثر سرکوبگری رژیم آل‌خلیفه به شهادت رسیده‌اند یا به شدت زخمی شده‌اند، تلاش کردند.

 در عکس‌های به نمایش گذاشته، تلاش شده است تا بر خلاف ادعاهای واهی مقام‌های رژیم حاکم، واقعیت‌های موجود در بحرین به اذهان عمومی و مسئولان سازمان ملل اعلام شود.

 مقام‌های و مسئولان رژیم آل‌خلیفه در حالی برای حضور در این نشست راهی ژنو شده‌اند، که بسیاری از شخصیت‌ها و رهبران مخالفان در زندان به سر‌ می‌برند و به شمار دیگری از آن‌ها نیز اجازه خروج از کشور نمی‌دهند.

  در اولین نشست شورای حقوق بشر که چند ماه پیش برگزار شد، گزارشگر ویژه سازمان ملل گزارشی درباره وضعیت حقوق ارائه داد و به رژیم آل‌خلیفه اعلام شد تا توصیه‌های صورت گرفته را در نشست مورد بررسی قرار دهد وبرای اجرای آن تلاش کند.

 در نشست گذشته بیش از ۱۷۰ توصیه به حکومت بحرین شده و رژیم آل‌خلیفه مدعی شد ۱۵۰ توصیه را عملی کرده‌ است. به جای وزیر حقوق بشر آل‌خلیفه، وزیر امور خارجه آن در این نشست شرکت می‌کند ووزیر امور خارجه نیز این هیئت را همراهی خواهد کرد.

  

رژیم آل‌خلیفه از ابتدای انقلاب مردمی این کشور، اعتراض‌های مسالمت‌آمیز مردمی را کاملاً ددمنشانه و با سلاح‌های ممنوع مانند سلاح‌های ساچمه‌ای و بمب‌های حاوی گازهای سمی و کشنده هدف قرار می‌دهد.

 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها