تحصن روحانیون فلسطینی در اعتراض به فیلم موهن

تحصن روحانیون فلسطینی در اعتراض به فیلم موهن
سه شنبه 28 شهريور 1391 - 16:12

ائمه جمعه و جماعات مساجد و روحانيون فلسطيني با تحصن در مقابل ساختمان وزارت اوقاف فلسطين، توهين به پيامبر اكرم (ص) را محكوم كردند و خواستار اقدام جدي امت اسلامي براي متوقف كردن توهين به مقدسات اسلامي شدند.

"محمود الهباش "وزير اوقاف دولت تشكيلات خودگردان در گفت و گو با شبكه خبري العالم در حاشیه این تحصن، اظهار داشت: بايد در واكنش به اين گونه توهين ها، به شيوه رسول خدا (ص) عمل كنيم و نيكي ها را با احسان و تجاوزات را با ايمان پاسخ دهيم و نگذاريم كسي جرات چنين جسارتي به دينمان را به خود بدهد.

يكي از ائمه مساجد در اين خصوص به خبرنگار العالم، گفت: پيام ما ائمه مساجد و روحانيان فلسطيني به جامعه جهاني اين است كه پيامبر اكرم (ص) از نظر ما خط قرمز است و اجازه نمي دهيم چنين اهانت هايي تكرار شود، صرف نظر از اين كه چه كسي عامل اصلي اين اهانت باشد.

"نوح الزغاري" رئيس سازمان اوقاف اريحا و اغوار نيز در گفت و گو با شبكه خبري العالم، گفت: اگر در قبال دين و مقدساتمان اين گونه بي تعصب نمي شديم، كسي جرات توهين به اسلام و پيامبر را به خود نمي داد.

ناظران بر اين باورند كه هدف از برگزاري اين تحصن، رساندن اين پيام به جهان اسلام است كه ضعف برخي از رژيم هاي حاكم بر كشورهاي اسلامي سبب شده است ائتلاف آمريكايي - صهيونيستي جرات كند به مقدسات مسلمانان توهين كند و اگر مسلمانان متحد بودند هيچ كس جرات چنين جسارتي را به خود نمي داد.

18-23:39



 



پربیننده ترین خبرها