ارتش سوریه آماده پاکسازی کامل حومه شمالی لاذقیه می شود

پنج‌شنبه 1 شهريور 1397 - 08:59

ارتش سوریه پس از آزادسازی مناطق وسیعی از حومه لاذقیه در سال گذشته، عملیات جدیدی برای آزادسازی کامل این منطقه به زودی شروع خواهد کرد.

العالم - سوریه

به گزارش خبرنگار العالم در سوریه پس از آزادسازی مناطق وسیعی از حومه لاذقیه سال گذشته، عملیات جدیدی برای آزادسازی کامل این منطقه به زودی شروع می شود. به همین منظور یگان های نظامی ارتش سوریه در حال حرکت به سمت خطوط مقدم هستند. دسترسی به این منطقه از نظر جغرافیایی بسیار دشوار است.

وفیق منصور، مدیر دفتر اطلاعات نظامی در استان لاذقیه به شبکه العالم گفت: در چنین اوضاع پیچیده و دشواری ارتش سوریه عملیات نظامی خود را آغاز کرده و دستاوردها و پیروزی های بسیار مهمی را در این منطقه به دست آورده است؛ ارتش در این مدت تجربه های تاکتیکی ارزشمندی را از جنگ در چنین مناطق جغرافیایی دشواری به دست آورده و پیروزی های قابل توجهی را برای خود ثبت کرده است.

خمپاره اندازها و زره پوشها از آمادگی کامل آماده برای حمله نهایی به مواضع تروریست ها برخوردارند.

گفته می شود نیروهای ارتش از روحیه بسیار بالایی برخورداند و تدارکات و تجهیزات از آمادگی برای آغاز گسترده ترین عملیات نظامی علیه تروریست ها حکایت دارد.

وفیق منصور تصریح کرد: روحیه نیروهای سوری بسیار بالاست و تاکنون دستاوردها و پیروزی های قابل توجهی کسب کرده است و بر این اساس با در اختیار داشتن تجهیزات و ادوات رزمی از آمادگی بسیار بالایی برای عملیات برخوردار بوده و پیوسته برای دفع هر نوع حمله نیز آمادگی کامل دارد.

ارتش در این عملیات ابتدا عرصه را بر تروریست ها تنگ می کند سپس آماده مرحله بعدی می شود؛ به این ترتیب روزهای آینده نیز شاهد پیروزی های جدید و پاکسازی بخش گسترده ای از نوار مرزی موقت بین سوریه و ترکیه خواهیم بود.

پربیننده ترین خبرها