پیام تبریک سردار باقری برای انتصاب رئیس جدید سازمان تبلیغات اسلامی

پیام تبریک سردار باقری برای انتصاب رئیس جدید سازمان تبلیغات اسلامی
پنج‌شنبه 1 شهريور 1397 - 11:18

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی به ریاست سازمان تبلیغات اسلامی را تبریک گفت.

العالم - ایران / سیاسی

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی به ریاست سازمان تبلیغات اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام سرلشکر باقری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی (دامت تأییداته)

با سلام و تحیات؛

انتصاب جنابعالی به سمت "ریاست سازمان تبلیغات اسلامی" که بیانگر حسن اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) و نیز تعهد، شایستگی و توانمندی‌های علمی و عملی آن برادر گرانمایه است را تبریک عرض می‌نمایم.

بی‌شک رهنمودها، جهت‌گیری‌ها و انتظارات ترسیم‌شده در حکم انتصاب جنابعالی، منشور نورانی و هدایت‌بخشی برای سازمان تبلیغات اسلامی و آن روحانی عالم، مدیر، مبتکر و برخوردار از روحیه و انگیزه‌های انقلابی در تبیین و عرضه فرهنگ و معارف اسلام ناب محمدی(ص) و تبلیغ و عینیت آن در جامعه متناسب با مقتضیات زمانه و شیوه‌های خلاقانه، به‌ویژه برای نسل بالنده و آینده‌ساز جوان کشور و مقابله هوشمندانه و موفق با تهاجم فرهنگی و رسانه‌ای جبهه دشمن به‌شمار می‌رود که به‌فضل الهی، تمسک به آن، موفقیت این سازمان ارزشی و خرسندی امام و امت را رقم خواهد زد.

دوام توفیق و سربلندی جنابعالی در این مسئولیت خطیر و مبارک تحت عنایت حضرت ولی‌عصر(عج) و تدابیر و منویات حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را از درگاه کبریایی مسئلت می‌جویم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

پربیننده ترین خبرها