ترغیب مردم شهر رقه سوریه به مقابله با قسد و نیروهای آمریکایی

ترغیب مردم شهر رقه سوریه به مقابله با قسد و نیروهای آمریکایی
پنج‌شنبه 1 شهريور 1397 - 21:28

افرادی ناشناس اعلامیه هایی را روی دیوارها و درب های مغازه ها چسبانده اند که در این اعلامیه از مردم شهر رقه در شمال سوریه می خواهند با نیروهای تشکیلات شبه نظامی "نیروهای سوریه دمکراتیک (قسد)" و نیروهای ارتش آمریکا مقابله کنند و آنها را از شهر خود بیرون بیندازند.

العالم - سوریه 

روی یکی از این اعلامیه نوشته شده است: آمریکایی ها ما را خوار کرده اند و فرزندان ما را سرکوب می کنند و هنگام هتک حرمت به زنان مان با صدای بلند می خندند. اجازه ندهید که قسد به شما حکومت کند . تعداد اعضای این گروه اندک است ولی تعداد شما بیشتر و قدرت تان افزون تر است.

در یکی دیگر از این اعلامیه ها آمده است : نظامیان آمریکایی برای چه پا به خاک ما گذاشته اند؟ آمریکایی ها پا به خاک هیچ کشوری نگذاشتند مگر اینکه خرابی ، ویرانی و مصیب برای مردم آنجا به ارمغان آوردند.

به عراق، لیبی، افغانستان، ویتنام و ... نگاه کنید. آمریکایی ها برای خوار کردن مردم سوریه آمده اند، برای چپاول نفت ما آمده اند، برای زیر پا گذاشتن عزت ما و غارت منابع طبیعی ما آمده اند.

کسی که با نظامیان آمریکایی همدستی کند، در واقع با آنها در اشغال خاک کشورمان، چپاول منابع طبیعی ما ، به بندگی گرفتن ملت ما و هتک حرمت زنان مان همدستی کرده است .

ما با کمک همدیگر می توانیم با کسانی که درپی خوار کردن ما هستند، مقابله و مبارزه کنیم و عزت ، خاک کشور و آبروی خودمان را حفظ کنیم و آمریکا و نوکرانش را شکست بدهیم . ما با کمک همدیگر قدرتمند می شویم و پایدار می مانیم.

ما آمریکایی و دست پرورده هایش در برابر "اتحاد،  تلاش و عزم و ارادۀ ما برای مقابله با اشغالگران و همدستانش" شکست خواهند خورد.

 ما باید دوشادوش همدیگر با آمریکایی ها و همدستانش بجنگیم و در این صورت است که پیروز می شویم و دشمنان را شکست می دهیم.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها