یک مخالف رژیم منانه تاکید کرد:

شکست بحرین در شورای حقوق بشر ژنو

شکست بحرین در شورای حقوق بشر ژنو
پنج‌شنبه 30 شهريور 1391 - 13:49

ژنو ـ العالم - يكي از اعضاي سازمان "بهار آزادي بحرين" بر شكست آل خليفه در ترميم چهره رژيم در جلسات شوراي حقوق بشر در ژنو تاكيد كرد و گفت كه اظهارات وزيرخارجه بحرين نادرست و نوعي وارونه جلوه دادن حقايق و واقعيتها بود و كشورهايي كه اين اظهارات را تاييد كردند خود سركوبگر هستند.

" محمود آل ربيع " روز پنجشنبه در گفتگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: كشورهاي سركوبگر فقط رژيم بحرين را تاييد و تبرئه كردند؛ ولي كشورهايي كه حقوق بشر را مراعات ميكنند، بحرين را ملزم كردند كه اصلاحات انجام دهد و سركوبهاي جاري در كشور را متوقف كند.

وي درباره ادعاهاي هيات اعزامي رژيم بحرين در شوراي حقوق بشر در ژنو، افزود: اطلاعاتي كه هيات رسمي آل خليفه در ژنو ارائه داد، نادرست بود.

وي گفت : اين هيات ادعا كرده بود كه تظاهركنندگان وارد مساجد اهل سنت شده و آنها را تخريب مي كنند. آنها به گونه اي حقايق و واقعيتها را وارونه جلوه دادند كه حاضران در سالن به خنده افتادند. رژيم بحرين سياست منحرف كردن افكار عمومي از طريق رسانه ها را در پيش گرفته و نمي دانيم به چه چيزي استناد ميكند!

آل ربيع درخصوص اظهارات وزير خارجه بحرين مبني براينكه توانست تاييد حاضران در ژنو را كسب كند، گفت: همه رژيمهاي سركوبگر بر يك اصل و اساس حركت مي كنند، اين وزير توانست فقط برخي از اين كشورها كه همان شيوه هاي رژيم بحرين را در پيش مي گيرند، متقاعد كند.
15:05

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها