نتانیاهو: نشست آتی سران کشورهای حوزه دریای بالتیک در قدس برگزار می‌شود

نتانیاهو: نشست آتی سران کشورهای حوزه دریای بالتیک در قدس برگزار می‌شود
جمعه 2 شهريور 1397 - 18:52

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که برای اولین بار در نشست سران کشورهای حوزه دریای بالتیک شرکت می‌کند، در اقدامی غیر قانونی، از میزبانی شهر اشغالی قدس برای نشست آتی این کشورها خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

رژیم صهیونیستی در راستای سیاست‌های اشغالگرانه خود در سرزمین‌های اشغالی فلسطین اعلام کرد که نشست آتی سران کشورهای حوزه دریای بالتیک در شهر اشغالی قدس برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، دفتر «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس امروز (جمعه) بعد از مشارکت او در نشست مذکور برای اولین بار، در بیانیه‌ای از این میزبانی خبر داد.

نشست سران کشورهای حوزه دریای بالتیک در پایتخت لیتوانی برگزار شد و نتانیاهو با نخست وزیران سه کشور لیتوانی، استونی و لتونی به صورت جداگانه دیدار کرد.

دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از نتانیاهو برای اولین بار به صورت رسمی برای حضور در نشست مذکور دعوت به عمل آمده است و کشورهای حوزه دریای بالتیک خواستار تقویت روابط خود با تل‌آویو هستند.

نتانیاهو سفر خود به لیتوانی را از لحاظ تاریخ یهود و خانواده خود مهم خواند و گفت که پدرِ پدربزرگش از لیتوانی به فلسطین اشغالی مهاجرت کرده است.

اقدام رژیم صهیونیستی در میزبانی از نشست آتی سران کشورهای حوزه بالتیک بعد از آن صورت می‌گیرد که دولت آمریکا به ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» طی اقدامات غیر قانونی، ابتدا در آذرماه گذشته شهر قدس را به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر اسرائیل به رسمیت شناخت و در ۲۴ اردیبهشت ماه سفارت خود را در این شهر افتتاح کرد.

فارس

پربیننده ترین خبرها