یونیسف خطاب به رژیم سعودی: جنگ علیه کودکان یمن را متوقف کنید

یونیسف خطاب به رژیم سعودی: جنگ علیه کودکان یمن را متوقف کنید
شنبه 3 شهريور 1397 - 08:07

صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل(یونیسف) با ابراز نگرانی از جنایات مستمر رژیم سعودی و متحدان و مزدورانش در یمن خواستار توقف فوری این جنگ ویرانگر شد که مردم به ویژه کودکان یمن مهمترین قربانیانش هستند.

العالم ـ عربستان سعودی

"لینا کرد" سخنگوی یونیسف در خاورمیانه در گفت وگو با شبکه الجزیره، از ادامه حملات ائتلاف متجاوز سعودی به مراکز درمانی و بهداشتی یمن ابراز نگرانی کرد.

وی اعلام کرد گزارش‌ها کشته شدن 26 کودک و مادرانشان را در حملات متجاوزان سعودی به الدریهمی در ساحل غربی پس از فرار آنها از درگیری‌ها مورد تاکید قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه کودکان یمن همچنان تحت تاثیر این جنگ شدید قرار دارند، خطاب به متجاوزان سعودی و اماراتی گفت : جنگ علیه کودکان یمن را متوقف کنید.

همدستی آمریکا در کشتار کودکان بمنی ها

در بحبوحه کشتار کودکان یمنی از سوی جنگنده های سعودی، گروه اطلاع‌رسانی «الاعلام الحربی» لبنان جمعه شب فیلمی را منتشر کرد که در آن هواپیماهای سوخت‌رسان آمریکا در نزدیکی سواحل یمن در حال تأمین سوخت جنگنده‌های سعودی هستند، این فیلم اظهارات مقامات یمن مبنی بر مشارکت واشنگتن در جنگ علیه این کشور را تأیید می‌کند.

همچنین تسنیم به نقل از  المسیره گزارش داد جنگنده‌های متجاوز سعودی طی 48 ساعت اخیر، 25 بار شهرهای حرض و میدی در استان حجه را بمباران کردند.

این در حالی است که توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی تجمعات مزدوران ارتش سعودی در صحرای الاجاشر را در هم کوبیده است.

المسیره همچنین از کشته شدن شماری از مزدوران ارتش سعودی در عملیات ضربتی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در کوه‌های عرف در عسیر عربستان خبر داده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها