خبرنگار العالم گزارش داد؛

تاکتیک جدید ارتش سوریه در بادیه السویداء   

تاکتیک جدید ارتش سوریه در بادیه السویداء   
شنبه 3 شهريور 1397 - 14:22

ارتش سوریه به عملیات های خود علیه گروه تروریستی داعش در تپه های الصفا در بادیه السویداء ادامه داده و منطقه خربه الحاوی را آزاد کرد.

العالمسوریه

ارتش سوریه باگام های ثابت و مستحکم به عملیات خود علیه افراد مسلح داعش در تپه های الصفا در عمق بادیه السویدا شرقی ادامه داده و پس از درگیری با داعشی استحکامات آنان را منهدم و شماری از انان را به هلاکت رساندند و ضمن پیشروی در  محور تپه غانم  از سمت شمال، بر تپه های خربه الحاوی تسلط یافت.

"هیثم حسون " سرهنگ بازنشسته و کارشناس نظامی در گفت وگو با خبرنگار العالم اظهار داشت: ارتش سوریه به بخش زیادی از این منطقه راه یافت و گروه های تروریستی دیگر توان ایستادگی در برابر آنان را ندارند، به نظر من چند روز آینده این عملیات با آزاد سازی کامل ریف شرقی السویدا ء منتهی  به بادیه الشام پایان می یابد.

ارتش یمن پس از عملیات نظامی با تاکتیک های بررسی شده منطبق با طبیعت این منطقه ناهموار و پیچیده و صخره ای، به منظور کوچک کردن حلقه محاصره تروریست ها در بخش های مختلف، به تقویت حضور خود و تثبیت مناطقش در پایگاه های تحت  تسلط  خود ادامه داد.

وی افزود : این منطقه دارای طبیعت بسیار سخت و صخره ای است که خودروهای زرهی نمی توانند در آن حرکت کنند از این رو بیشتر بر پیاده نظام ها تکیه می شود .

یگان های ارتش، همزمان با این دستاوردها  به عملیات خود در محور ام مرزوخ و قبر شیخ حسین و هم چنین به تعقیب و ناکام گذاردن نفوذ افراد مسلح و فرار از این منطقه در همه محورها برای نابودی آنان ادامه می دهد.

"حسام زیدان "  خبرنگار العالم گفت : بر اساس اعلام منابع میدانی، ارتش سوریه افزون بر تاکتیک های نرم در البادیه ، بر یگان های آموزش دیده در جنگ صحرایی تکیه دارد تا دفاع داعش را شکافته و بر این مناطق در طبیعت جغرافیایی سخت و شرایط صحرایی تسلط یابد.

پربیننده ترین خبرها